کد خبر : 1734224 | 09 بهمن 1399 ساعت 19:16 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه هفته سوم لیگ برتر فوتسال زنان؛

اوج هیجان در دوئل مدعیان قهرمانی در مشهد

صبح فردا سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان نیز با برگزاری 6 مسابقه دنبال خواهد شد که حساس‌ترین جدال هفته در مشهد پیگیری می‌شود.

اوج هیجان در دوئل مدعیان قهرمانی در مشهد

به گزارش "ورزش سه" در گروه اول مسابقات که با صدرنشینی ملی‌حفاری اهواز مسابقات پیگیری می‌شود، شاگردان بارانی در شیراز باید به مصاف پویندگان صنعت فجر بروند؛ دوئلی که به نظر برای اهوازی‌ها آسان می‌آید و آن‌ها می‌توانند برای سومین هفته متوالی صدرنشینی خود را در گروه اول تثبیت کنند. در دیگرهای بازی‌های مهم این گروه، سایپا دیگر مدعی صعود به مرحله پلی‌آف که هفته گذشته دوئل شش امتیازی را به ملی‌حفاری اهواز واگذار کرد، در خانه پذیرای هیات رودان است. مس کرمان و شهروند ساری هم دیگر مصاف این گروه را در روز استراحت نامی‌نو برگزار می‌کنند.

 

اما مهم‌ترین دوئل هفته در مشهد و در گروه دوم پیگیری خواهد شد؛ جایی که مس رفسنجان، مدافع عنوان‌قهرمانی پس از آن‌که توانست عنوان هشتمین تیم برتر جهان را به دست آورد، باید در خارج از خانه و در مشهد، به مصاف هیات فوتبال خراسان رضوی، یکی دیگر از مدعیان قهرمانی لیگ برتر امسال فوتسال زنان برود؛ مشهدی‌ها دو مصاف قبلی خود را با نتایجی پرگل پشت سر گذاشته‌اند و دیدار فردا، اولین جدال مهم و 6 امتیازی هیات فوتبال خواهد بود. مس هم که هفته گذشته مقابل رهیاب پیروزی ارزشمندی را به دست آورد، به دنبال صدرنشینی در گروه دوم مسابقات است.

 

در دیگر دیدارهای گروه دوم، در آبادان پالایش نفت پس از یک هفته استراحت میزبان تیم تازه لیگ‌برتری شده کیمیای اسفراین است و دو تیم پارس آرا شیراز و هیات فوتبال اصفهان نیز مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند؛ این هفته در این گروه، رهیاب تهران استراحت می‌کند.

 

برنامه هفته سوم لیگ برتر فوتسال زنان (10 بهمن - ساعت 11 صبح)

 


گروه اول:

(استراحت: نامی‌نو اصفهان)
مس کرمان - شهروند ساری
سایپا تهران - هیات فوتبال رودان
پویندگان فجر شیراز - ملی‌حفاری اهواز

 


گروه دوم:

(استراحت: رهیاب تهران)
پالایش نفت آبادان - کیمیای اسفراین
هیات فوتبال خراسان رضوی - مس رفسنجان
پارس آرا شیراز - هیات فوتبال اصفهان

دیدگاه‌ها