کد خبر : 1733832 | 07 بهمن 1399 ساعت 20:27 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری ستاره مورد علاقه زیدان؛ فصل جدایی

به نظر می رسد جدایی لوکاس واسکز، بازیکن چند پسته رئال مادرید در پایان فصل قطعی شود.

دلخوری ستاره مورد علاقه زیدان؛ فصل جدایی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لوکاس واسکز، سرخیو راموس و لوکا مودریچ در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و در این میان به نظر می رسد تنها ماندن مودریچ برای فصل آتی قطعی شده است. نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد لوکاس واسکز پیشنهاد تمدید قرارداد مدیران رئال مادرید را رد کرده و بدین ترتیب به نظر می رسد او در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.

 

1552079

 

مدیران رئال مادرید به لوکاس واسکز پیشنهاد تمدید تا سال 2024 و با همین دستمزد فعلی را داده اند که مورد پسند این بازیکن قرار نگرفته است. به نظر می رسد این بازیکن به علت اتفاقات تابستان سال گذشته از دست مدیران رئال مادرید عصبانی بوده و دیگر تمایلی به ماندن در این باشگاه ندارد.

 

تابستان سال قبل و در اوج مشکلات مالی، لوکاس واسکز پیشنهاد هنگفتی از یک باشگاه قطری دریافت کرد و مدیران رئال مادرید نیز علاقمند به جدایی این بازیکن و خلاصی از سر پرداخت دستمزد او بودند، اما او در نهایت به میل خودش در این باشگاه ماندنی شد. حالا لوکاس واسکز پیشنهاد تمدید را در شان خود ندانسته، دلخور شده و خواهان رفتن از رئال مادرید است. علیرغم انتقادات برخی هواداران، زین الدین زیدان علاقه زیادی به لوکاس واسکز داشته و به کرات از او در ترکیب ثابت و در پست های مختلف استفاده می کند.

دیدگاه‌ها