کد خبر : 1733423 | 05 بهمن 1399 ساعت 23:10 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: خوشحالم در یک هفته ۹ امتیاز کسب کردیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید از نتیجه دیدار برابر شالکه راضی است اما تیمش می تواند بهتر از این ها عمل کند.

فلیک: خوشحالم در یک هفته ۹ امتیاز کسب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز از سری مسابقات هفته هجدهم بوندسلیگا مهمان شالکه بود که در نهایت موفق شد با ارائه یک بازی فوق العاده حریف خود را با نتیجه 4-0 مغلوب کند و فاصله خود را با تیم دوم جدول یعنی لایپزیش به هفت امتیاز افزایش دهد.

 

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی پر گل تیمش مقابل شالکه گفت: " بعد از دو شکست لازم بود که ما ثبات را به تیم مان برگردانیم. البته خوشحالم که این هفته توانستیم 9 امتیاز به دست آوریم. امروز از نتیجه راضی هستیم اما در عین حال فکر می‌کنم که می‌توانیم بهتر شویم؛ خصوصاً در مسئله مالکیت توپ باید بهتر از اینها عمل کنیم.

 

 

1565700

 

 

ما از نتایج رقم خورده در لیگ به نفع خودمان استفاده کردیم. بسیار مهم خواهد بود که در هر بازی به روش مسابقات قبلی یعنی ارائه 100 درصدی توان مان پا به زمین بگذاریم. اکنون دو روز استراحت خواهیم کرد و از روز چهارشنبه و پیش از بازی برابر هونهایم تمرینات فشرده ای خواهیم داشت."

 

 

1565637

 

 

گفتنی است بایرن مونیخ طی هفته های اخیر با دو شکست غیر منتظره مواجه شده بود. یکی مقابل مونشن‌گلادباخ در بوندسلیگا و دیگری حذف از جام حذفی آلمان با توجه به باخت برابر هولشتاین کیل، اما حالا به نظر می‌رسد که با بردهای چند روز اخیر آرامش دوباره به اردوی باواریایی‌ها بازگشته است.

دیدگاه‌ها