کد خبر : 1733401 | 05 بهمن 1399 ساعت 20:39 | 30.4K بازدید | 2 دیدگاه

الچه ۰- ۲ بارسلونا؛ دومین برد پیاپی بدون مسی

بارسلونا در یک بازی تقریباً سخت موفق شد با دو گل الچه را شکست دهد.

الچه ۰- ۲ بارسلونا؛ دومین برد پیاپی بدون مسی

به گزارش ورزش سه بارسلونا امشب از سری مسابقات هفته بیستم لالیگا مهمان الچه بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-0 به سود شاگردان رونالد کومان خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفت اما این الچه بود که توانست اولین موقعیت مهم بازی را خلق کند اما ضربه سر بازیکن این تیم با اختلاف کم از بالای دروازه بارسا عبور کرد.

 

 

1565656

 

 

بارسلونا در ادامه توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه در دقیقه 39 به گل اول دست یافت. ارسال خوب مارتین برایثویت به دهانه دروازه بعد از یک کش و قوس توسط فرانکی دی یونگ به گل منجر شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1565654

 

 

تیم رونالد کومان در ادامه نیمه اول نیز کار را کنترل کرد تا بازی تمام شود و دو تیم بعد از پایان 45 دقیقه ابتدایی با نتیجه 1-0 به سود بارسا راهی رختکن شوند.

 

اولین موقعیت مهم بازی در نیمه دوم توسط الچه به دست آمد اما مهاجم این تیم در مصاف تک به تک با مارک آندره تر اشتگن مغلوب شد تا دروازه بان آلمانی مانع از مساوی شدن بازی شده باشد.

 

 

1565655

 

 

بازی در ادامه متعادل دنبال شد و در حالی که به لحظات پایانی خود نزدیک می شد بارسلونا می توانست به گل دوم هم دست پیدا کند اما ضربه ترینکائو به شکل فوق العاده ای توسط دروازه‌بان الچه مهار شد.

 

در لحظات پایانی بازی بالاخره حملات بارسلونا یک بار دیگر نتیجه داد و این تیم به گل دوم دست یافت. سانتر فوق العاده فرانکی دی یونگ با ضربه ریکی پویج همراه بود تا نتیجه 2-0 شود و بازی نیز با همین نتیجه خاتمه پیدا کند.

 

 

1565659

دیدگاه‌ها