کد خبر : 1732963 | 03 بهمن 1399 ساعت 21:37 | 61.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ای که از ترس زلاتان به میلان نرفت!

لوکا یوویچ، ستاره صربستانی علاقه ای به انتقال به میلان نشان نداده است.

ستاره ای که از ترس زلاتان به میلان نرفت!

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ 23 ساله در پنجره نقل و انتقالات ژانویه و به صورت قرضی از رئال مادرید به فرانکفورت پیوست و شروع درخشانی نیز در این تیم داشت، زیرا در اولین بازی و در فرصتی کوتاه موفق شد دو بار برای تیم جدیدش گلزنی کند. اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد اما میلان نیز برای خرید لوکا یوویچ با قراردادی قرضی تا پایان فصل وارد عمل شده بود، اما مهاجم صربستانی تمایلی به این انتقال نشان نداد.

 

1563459

 

در واقع لوکا یوویچ بعد از سپری کردن دورانی تلخ و دشوار در رئال مادرید علاقمند به انتقال به تیمی بود که آنجا شانس بازی کردن به صورت منظم را داشته باشد. اما لوکا یوویچ می ترسید در ترکیب میلان و با حضور بازیکن آماده ای مانند زلاتان، این فرصت به صورت دائم برای او وجود نداشته باشد و به همین دلیل به پیشنهاد تیم ایتالیایی پاسخ منفی داد.

 

میلان نیز سرانجام ماریو مانژوکیچ ، مهاجم سابق یوونتوس را به عنوان گزینه جانشین زلاتان به خدمت گرفت. لوکا یوویچ در روزهای حض      ور در رئال مادرید در بیش از یک فصل تنها موفق به زدن دو گل شد، اما در همین دقایق کوتاه حضور در ترکیب فرانکفورت نیز دو بار دروازه حریف را باز کرد تا نشان دهد در تلاش برای بازگشت به روزهای اوج است.

دیدگاه‌ها