کد خبر : 1732959 | 03 بهمن 1399 ساعت 21:01 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات مدیریتی ثمربخش در چوکای تالش

وارد شدن کادر مدیریتی جدید به باشگاه پرهوادار چوکای تالش سبب شده تا این تیم شرایط خوبی در رقابت های لیگ یک پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، اگر مسابقات لیگ یک را دنبال کنید، احتمالا نتایج تیم فوتبال چوکای تالش توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. سبزپوشان تالشی با هادی شکوری دو شکست سنگین را در ابتدای فصل تجربه کردند و علی لطیفی که جایگزین او شده بود، کار سختی برای بازگرداندن این تیم به مسابقات و ایجاد انگیزه در شاگردانش داشت.


حالا که هفته دهم رقابت های لیگ یک را پشت سر گذاشته ایم، شرایط در این تیم شمال نشین کشور بسیار بهتر از گذشته شده و آنها با کسب 5 امتیاز از سه مسابقه اخیر که مقابل تیم های شهرداری آستارا، شاهین بوشهر و در نهایت فجرسپاسی شیراز بوده، به دو تساوی و یک پیروزی دست یافته اند و نکته جالب تر اینکه آنها با غلبه بر زردپوشان شیرازی که در ورزشگاه سردار جنگل و در یک بازی دراماتیک رقم خورد، از صدرنشینی این تیم جلوگیری کردند و خودشان را به رتبه پانزدهم جدول رساندند.

 

1564917

 

این آخرین تمرین چوکا است که امروز در تالش برگزار شد و این تیم زیر نظر کاد فنی تیم خود را آماده دیدار برابر خوشه طلایی ساوه می‌کند.


در واقع تغییر مالکیت طی هفته های گذشته و پرداخت درصدی از  قرارداد بازیکنان  و تامین امکانات مورد نیاز تیم که در زمان مدیریت قبلی وجود نداشت، سبب شده تا کلیه اعضای تیم با روحیه بیشتری کار را دنبال کنند.


براساس تغییراتی که اخیرا در باشگاه چوکای تالش ایجاد شده، علی عزتی به عنوان مدیرعامل فعالیت می کند و محمود عربی به عنوان قائم مقام باشگاه؛ همچنین رنجکش عضو جدید دیگری به شمار می رود که سمت مدیر اجرایی باشگاه را عهده دار شده و حالا با این تغییرات که روند مثبتی را در تیم ایجاد کرده، بازیکنان و کادر فنی تیم با انرژی و انگیزه بیشتری به بازی های پیش رو می اندیشند.

 

1564918

 

خوشحالی بازیکنان چوکا پس از کسب دومین پیروزی در رقابت های لیگ یک

دیدگاه‌ها