کد خبر : 1732859 | 03 بهمن 1399 ساعت 12:22 | 39.1K بازدید | 7 دیدگاه

کنار ما باشید، این تیم را رها نکنید؛

فکری: شاید خیلی از سیاستمداران استقلالی باشند

سرمربی استقلال امیدوار است بازیکنانش انگیزه بازی‌های قبل را مقابل سایپا داشته باشند.

فکری: شاید خیلی از سیاستمداران استقلالی باشند

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در نشست خبری قبل از دیدار با سایپا اظهار کرد: به بازی با سایپا رسیدیم؛ تیمی که در این فصل نشان داده توانایی امتیاز گرفتن از هر تیمی را دارد و به همین دلیل مسابقه دشواری در انتظار ما است.

 

او با بیان اینکه فشردگی مسابقات لیگ در برخی مواقع ما را هم اذیت می‌کند، عنوان کرد: سایپا سه روز بیشتر از ما استراحت کرده و فرصت داشته تا به کارهای تاکتیکی برسد ولی در مجموع آنها تیم خوبی دارند و کار سختی در پیش داریم، اما امیدوار هستیم بچه‌های ما شرایط روحی و جسمی خود را حفظ کنند و مطمئنا هم در وضعیت خوب خود هستند.

 

سرمربی استقلال اضافه کرد: امیدوار هستم بازیکنان استقلال انگیزه‌ای که در بازی‌های قبل داشتند را حفظ کنند و به تیم حریف احترام بگذارند. امیدوار هستم نمایش خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم تا در صدر جدول بمانیم.

 

فکری یادآور شد: نسبت به هر بازی و داشته‌هایمان سیستم تیم را انتخاب می‌کنیم. با توجه به فشردگی لیگ، شاید لازم بدانیم به بعضی از نفرات تیم استراحت بدهیم. تا شب و فردا نگاه می‌کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و پس از آن ترکیب را مشخص خواهیم کرد.

 

او در خصوص اینکه استقلال در مرحله پلی‌آف دیداری با العین امارات نخواهد داشت، به‌طور مستقیم راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان شده و برنامه آنها برای حضور در آسیا چه خواهد بود، ابراز کرد: هنوز از سوی باشگاه خبر رسمی به ما نداده‌اند، اما خودم حسرت ۲۲ ساله‌ای را دارم که فینال جام باشگاه‌های آسیا را در ورزشگاه آزادی از دست دادیم. العین تیم قابل احترامی است و تیم خوبی در لیگ قهرمانان بوده ولی من به بالاتر از این مراحل ابتدایی فکر می‌کنم.

 

سرمربی استقلال یادآور شد: اگر در مرحله گروهی باشیم، اتفاق خوبی است، وگرنه باید تمام تلاش خود را انجام دهیم و برنامه‌ریزی کنیم تا از پلی‌آف رد شویم و به مراحل بالاتر برسیم و آرزویی که سال‌های سال در دلم هست را محقق کنیم.

 

فکری پیرامون برنامه استقلال در نقل و انتقالات زمستانی عنوان کرد: از شروع فصل در لیست تیم جای خالی برای جذب بازیکن بزرگسال داشتیم. مطمئنا یک سری از بازیکنان هم از جمع ما جدا می‌شوند و با  توجه به جای خالی، بازیکن می‌گیریم تا خودمان را برای لیگ برتر و آسیا تقویت کنیم.

 

او در خصوص اینکه سایپا یکی از خط حملات ضعیف لیگ برتر را دارد، اظهار کرد: نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت. سایپا، تیم محترمی است و حتی اگر آنها یک امتیاز در این مسابقه بگیرند، برای ما بد است. تمام تلاش‌مان را برای گرفتن سه امتیاز انجام می‌دهیم. حتی اگر خط حمله سایپا در آمار ضعیف باشد، آنها را دست کم نمی‌گیریم ولی مطمئنا سایپا در خطوط دیگر قوی بوده که از حریفان امتیاز گرفتند. تلاش می‌کنیم تا در خط دفاع منسجم‌تر باشیم و در حملات هم بهتر ظاهر شویم تا سه امتیاز بازی را بگیریم.

 

سرمربی استقلال در مورد غایبان تیمش مقابل سایپا گفت: سید احمد موسوی آسیب دیده است و آرش رضاوند هم کمی مصدومیت دارد، اما در کنار بازیکنان تمرین کرده و مشکل خاصی ندارد.

 

فکری درباره نمایش خوبی که استقلال در این فصل داشته است، عنوان کرد: لطف خدا و تمام مجموعه تیم، به ویژه بازیکنان بوده که جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم. از شروع فصل مشکلات خیلی زیادی داشتیم و فکر می‌کنم با صبوری و خواستن این بچه‌ها، اتفاقی که امروز افتاده و صدر جدول هستیم را آنها رقم زدند. امیدوار هستم این روند را ادامه دهیم.

 

او با بیان اینکه مجموعه استقلال صرفا به اعضای باشگاه خلاصه نمی‌شود، ابراز کرد: شاید خیلی از سیاستمداران استقلالی باشند ولی ما استقلالی‌ها که نجیب‌تر یا بی‌خیال‌تر هستیم، سعی می‌کنیم بگذاریم تا تیم کارش را انجام بدهد و این فکر را کنیم که تیم نیاز به حمایت ندارد، اما از تمام استقلالی‌ها می‌خواهم پای کار بایستند و به این بازیکنان کمک کنند تا تیم با همراهی همه آنها نتیجه بگیرد.

 

سرمربی استقلال یادآور شد: امیدوار هستم با پشتیبانی و هدایت فنی که کار سخت و یک‌نفره‌ای نیست، راهمان را ادامه دهیم. آنهایی که در مباحث اقتصادی و سیاسی توانایی دارند، به ما کمک کنند و پیشکسوتان هم همراه ما باشند که از حضورشان استقبال می‌کنیم. ان‌شاالله دست در دست هم دهیم تا استقلال را به جایگاه واقعی خود برسانیم. این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که تمام ما یکدل و همراه باشیم و ان‌شاالله امسال این اتفاق و سال‌های آینده بیفتد.

 

دیدگاه‌ها