کد خبر : 1732834 | 03 بهمن 1399 ساعت 10:39 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

موریبا:

از کومان ممنونم؛ این بهترین هدیه برای تولدم بود

موریبا، پدیده جوان بارسلونا از انجام اولین بازی خود برای تیم اول بسیار هیجان زده به نظر می رسد.

از کومان ممنونم؛ این بهترین هدیه برای تولدم بود

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال پیش بود که باشگاه بارسلونا قرار داد موریبا کروما را تا سال 2022 تمدید کرد و بند آزادسازی این بازیکن را 100 میلیون یورو قرار داد. از طرف دیگر گفته می‌شود که سرمربی هلندی بارسا یعنی رونالد کومان علاقه زیادی به سبک بازی این پدیده جوان دارد؛ همانطور که شب گذشته از او در ترکیب اصلی بارسا مقابل کورنیا در کوپا دل ری استفاده کرد.

 

موریبا که از انجام اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان بارسا بسیار هیجان زده به نظر می رسید در این باره گفت: " از زمانی که مربی به من گفت در این بازی به میدان خواهم رفت، احساسات فوق العاده ای به من دست داد و به سختی توانستم بخوابم.

 

من از مربی و هم تیمی هایم بسیار ممنونم. فکر می کردم که اولین حضور من در بارسلونا هرگز فراهم نخواهد رسید اما این اتفاق رخ داد و بهترین هدیه برای تولدم بود."

 

 

1564775

 

 

موریبا در ادامه گفت: " این باشگاه به ما فلسفه را یاد میدهد اما می دانستیم که مقابل کورنیا کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت. مربی برای ما روشن کرد که این یک مسابقه سخت خواهد بود و ما نمی‌توانیم آن را ساده فرض کنیم. کوپا دل ری رقابت آسانی محسوب نمی شود، همانطور که رئال مادرید و اتلتیکو مادرید از دور رقابت‌ها کنار رفتند. با این حال ما می خواهیم این جام را به هواداران هدیه دهیم."

دیدگاه‌ها