کد خبر : 1732681 | 02 بهمن 1399 ساعت 02:07 | 387K بازدید | 118 دیدگاه

مهرداد را صدا کنید تا استوری ها را ببیند؛

جامعه فوتبال چشم انتظار خبر خوش از بیمارستان لاله

خبر نگران کننده ابتلا مهرداد میناوند ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی به بیماری کرونا اهالی فوتبال را نگران کرده است.

جامعه فوتبال چشم انتظار خبر خوش از بیمارستان لاله

به گزارش "ورزش سه "،چپ پای خوش تکنیک محله سی متری جی تهران که در نوجوانی هرروز ساک به دوش به تمرینات آتش نشانی می رفت و همزمان پای رفاقت با بچه محل ها می‌ماند  و درکاپی های بین محله‌ای شرکت می‌کرد، این روزها در بیمارستان لاله تهران  بستری است .


تمام کارهای مهرداد در این دنیا زود انجام شده است و انشالله خیلی زود هم از این مرحله زندگی به سلامت عبور خواهد کرد. او خیلی زود به فوتبال معرفی شد . خیلی زود به پرسپولیس پیوست و خیلی زود به تیم ملی رسید . هنوز 23 سالش نشده بود که یکی از لژیونرهای موفق ما در اروپا و لیگ اروپا شد و خیلی زود کفشهایش را آویخت و در 30 سالگی از دنیای فوتبال کنار کشید.


 مهرداد متولد 1354 است و در جوانی آن‌قدر خوب بود که عباس پناهی مربی خوب آن روزها که مربی مجتبی محرمی هم بود و تیم آتش نشانی را هدایت می کرد با موتور هوندا دنبالش می آمد و او را به تمرینات می برد.پناهی که متخصص دفاع چپ ساختن بود، شبانه روزی از مهرداد مراقبت می کرد و حتی رفقای او را تحت نظر داشت و خیلی زود مهرداد را به جامعه فوتبال معرفی کرد. میناوند در 19 سالگی برای گذراندن سربازی به پاس تهران  پیوست و بعد از خدمت،  راهی پرسپولیس شد. تیمی که عاشقش بود و آرزو داشت در این تیم بازی کند؛او کمی بعد از درخشش در پرسپولیس و بازی‌های عالی بخصوص مقابل آلیما به تیم ملی هم دعوت شد و با یک خوش شانسی جانشین رضا شاهرودی شد.او در تیم ملی ماندگار جام ملتهای 1996 امارات یکی از ملی پوشان ایران بود . تیمی که کره را شش تایی کرد و به عربستان سه گل زد.

 

 

1564492

 

 

 


مهرداد سه سال در پرسپولیس بود و خیلی زود لژیونر شد و به اشتورم گراتس اتریش پیوست . بعد از چند سال و بازی کردن برای این تیم در شارلوا و الشباب امارات دیده شد و دوباره سال 82 به تیم کهکشانی آن زمان پرسپولیس با مربیگری بگوویچ  بازگشت.مدت کمی در پرسپولیس بود ، به سپاهان پیوست و در 30سالگی و خیلی زود در راه آهن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.شاید باورنکنید اما او از ملاقاتش با دیوید مویس سرمربی امروز وستهام می‌گوید که مهرداد را در روزهای خوب اشتورم گراتس برای تیمش در دسته اول انگلیس می‌خواست.انتقالی که سر نگرفت.
 


او که مهمان یکی از برنامه های اینترنتی پخش شده داربی در 22 دی ماه بود بازهم طرفداران خودش را شوکه کرد و بعد از 9روز از آن دیدار خبر بستریش بابت بیماری کرونا  و شرایط حادش خبر اول دیروز فوتبال ایران شد.میناوند به دفعات مختلف با یاران قدیم و رقبای دیروز و امروز اختلاف نظر پیدا کرده و سوژه روز رسانه های رسمی و غیر رسمی بود اما این بار همه را پشتیبان خودش می‌بیند. دوستانی که از هر راهی بدنبال کسب خبر سلامتی مهردادند که اتفاقا تازه ازدواج کرده وعامدانه مدتی از جنجال‌های فوتبال فاصله گرفته است.


 کاش یکی پیدا می شد و استوری های مردم عادی و یا پیج های طرفداری اهالی فوتبال راکه برای سلامتی میناوند دعا می کنند به مهرداد نشان می داد تا می دید همانند دوران اوجش مردم انتظار دارند خیلی زود کرونا را هم شکست دهد و باز هم به آغوش جامعه برگردد. کاش یکی اسکرین شات ها را از استوری های هواداران  و پیج های  استقلالی ها  می گرفت و مسئولیتش در بازگشت از بیماری را به او یادآوری می‌کرد.


 شک نداریم  کرونا را شکست خواهی داد. مثل دورانی که به تمرین پاس نمی‌رفتی و برای سربلندی و خوشحالی بچه محل‌ها در زمین هندبالی عرق می ریختی و گل می زدی. بجنگ تا کرونا هم راهش را بگیرد و برود. بجنگ شماره 21.
 
یکی از هم‌بازیها و بچه محل‌ها و از طرف همه آن‌ها


محمدرضا تقی خانی

دیدگاه‌ها