کد خبر : 1732572 | 01 بهمن 1399 ساعت 16:43 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

غرور بیجا بلای جان دورتموند شده است

اسطوره بایرن مونیخ از دلیل افت بوروسیا دورتموند در فصل جاری حرف زد.

غرور بیجا بلای جان دورتموند شده است

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در در نبرد تیم های سوم و چهارم جدول بوندسلیگا، این لورکوزن بود که با نتیجه 1-2 به برتری دست یافت تا کار دورتموند برای قهرمانی دشوارتر از قبل شود. دورتموند چندی قبل لوسیان فاوره را برکنار کرد و دستیار او هدایت زردها را برعهده دارد. با وجود اخراج لوسیان فاوره نتایج دورتموند بهتر نشده است تا جایی که تیم در دو بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده است.

 

 

1563161

 

 

لوتار ماتیوس ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان از دلیل اصلی افت بوروسیا دورتموند صحبت کرد. او می‌گوید غرور و نداشتن انگیزه و تمرکز از دلایل اصلی افت دورتموند است.

دورتموند با 29 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی بوندسلیگا جای دارد، این درحالی است که بایرن مونیخ با وجود یک بازی کمتر با 36 امتیاز در صدر است و این نشان از شانس بسیار کم زنبورها برای قهرمانی می دهد.

 

ماتیوس در مورد افت دورتموند گفت:« به نظر من دلیل اصلی افت دورتموند غروری است که در تیم وجود دارد. دورتموند برابر تیم‌های بزرگ نتایج خوبی کسب کرده است اما برابر تیم های ضعیف تر از خود نمی تواند به پیروزی برسد و این نشان می دهد که بازیکنان تیم دچار غرور شده‌اند و تیم های ضعیف تر را دسته کم می‌گیرند.

 

 

1563162

 

 

بازیکنان دورتموند تمرکز و انگیزه لازم را ندارند. آنها برابر تیم های بزرگ خوب بازی می‌کنند اما برابر حریفانی مثل اشتوتگارت، کلن و ماینس به راحتی امتیاز از دست می‌دهند و احترام لازم را برای چنین تیم‌های قائل نمی‌شوند و این باعث می‌شود تا نتوانند به پیروزی برسند. دورتموند مدت‌ها است که از چنین مشکلی رنج می‌برد.

با شکست برابر لورکوزن شرایط برای دورتموند سخت شده است و اگر بایرن بتواند آگزبورگ را شکست دهد، اختلاف به 10 امتیاز می رسد. دورتموند اگر می‌خواهد که شانسی برای کسب سهمیه داشته باشد باید بسیار بهتر از این ظاهر شود.»

دیدگاه‌ها