کد خبر : 1727132 | 03 دی 1399 ساعت 16:43 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بیلد

واکنش اولیور کان به جدایی قریب الوقوع آلابا

اولیور کان اسطوره بایرن هم تاکید کرد که جدایی دیوید آلابا ناراحت کننده است ولی باشگاه هر کاری برای تمدید انجام داد.

واکنش اولیور کان به جدایی قریب الوقوع آلابا

به گزارش "ورزش سه"، دیوید آلابا ستاره اتریشی بایرن مونیخ که یکی از بهترین بازیکنان این تیم طی فصول اخیر بوده، آخرین سال قرارداد خود با باواریایی ها را پشت سر می گذارد و به نظر می‌رسد که باید جدایی او از این تیم را قطعی تلقی کرد؛ اتفاقی که یا در ژانویه رخ خواهد داد یا تابستان 2021.

 

 

1528002

 

 

هنوز مشخص نیست چالش جدید مدافع اتریشی بایرن مونیخ در چه تیمی رقم خواهد خورد اما شواهد حاکی از آن است که خود این بازیکن علاقه‌مند است فوتبال خود را در اسپانیا و در رئال مادرید  ادامه دهد. با این حال در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، لیگ برتر انگلیس محتمل ترین گزینه برای او خواهد بود.

 

 یک روز پس از تأکید کارل هاینتس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ درباره اینکه این باشگاه تمام تلاش خودش را برای حفظ داوید آلابا انجام داده است و او می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود، اولیور کان نیز این موضوع را تأیید کرد که باواریایی‌ها تلاش دیگری برای تمدید قرارداد این مدافع اتریشی انجام نخواهند داد.

 

 

1555852

 

 

سنگربان سابق بایرن مونیخ و از اعضای هیئت مدیره باشگاه به بیلد گفت:« رویکرد باشگاه درباره آلابا بسیار روشن است. ما فرش قرمز برای دیوید آلابا پهن کردیم و تا حدی که برای‌مان مقدور بود به او پیشنهاد دادیم. اما دیوید و به خصوص مدیربرنامه‌هایش پینی زاهاوی نخواستند که روی این فرش قرمز قدم بگذارند. پس ما هم کمی بعد آن فرش را جمع کردیم.»

 

کان ادامه داد:« دیوید 12 سال است که در بایرن مونیخ حضور دارد و 10 سال آن با عنوان بازیکن حرفه‌ای بوده است. به نظر می‌رسد که او قصد تغییر جهت دارد و ما هم می‌خواهیم به خواسته‌اش احترام بگذاریم. ما همه تلاش‌مان را کردیم که دیوید قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کند. از دست دادن او قطعاً ناراحت‌کننده است، اما نه فقط از نظر اقتصادی. ما هم یکسری محدودیت‌هایی داریم و نمی‌توانستیم از آنها فراتر برویم.»

دیدگاه‌ها