کد خبر : 1716306 | 08 آبان 1399 ساعت 23:50 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 3-0 اسپارتاپراگ؛ هوای روسونری آفتابی است

آث میلان در خانه خود اسپارتا پراگ را 3-0 شکست داد تا با کسب شش امتیاز از دو بازی صدرنشین گروه H رقابتها باشد.

میلان 3-0 اسپارتاپراگ؛ هوای روسونری آفتابی است

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان در خانه خود سن سیرو دومین بازی اش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل اسپارتا پراگ از جمهوری چک انجام داد و با گلهای براهیم دیاز، رافائل لیائو و دیوگو دالوت با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید.

 

یکی از اتفاقات مهم این بازی پنالتی‌ای بود که زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 36 برای میلان از دست داد. زلاتان که در بازی‌های اخیر میلان برای این تیم گلهای متعددی به ثمر رسانده بود در مقابل اسپارتا پراگ فرصت عالی گلزنی از روی نقطه پنالتی را از دست داد و توپ او به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

 

1539554

 

اما بازیکنان میلان اجازه ندادند این فرصت از دست رفته مانع از پیروزی شان بشود. شاگردان پیولی که هفته گذشته در اولین بازی شان سلتیک را 3-1 شکست داده بودند در دقیقه 24 توسط براهیم دیاز اولین گل خود را به ثمر رساندند.

 

1539580

 

رافائل لیائو که بین دو نیمه به زمین رفته بود در دقیقه 57 نتیجه را 2-0 به سود میلان کرد تا هواداران روسونری پنالتی از دست رفته زلاتان را فراموش کنند.

 

دیوگو دالوت مدافعی که به صورت قرضی از منچستریونایتد به میلان منتقل شده در دقیقه 66 برای روسونری گلزنی کرد تا اولین گل خود برای این باشگاه به ثمر برساند و شاگردان پیولی را در این مسابقه سه گله کند.

 

1539579

 

ابراهیموویچ که در دو هفته اخیر چهار گل برای میلان زده بود و در دو مسابقه دوگله شده بود در دقایق اولیه بازی دو بار تا یک قدمی گلزنی با ضربه سر پیش رفت که هیچکدام به گل تبدیل نشد.

 

زلاتان روی گل اول میلان که توسظ براهیم دیاز به ثمر رسید هم نقش مهمی داشت. زلاتان بین دو نیمه با لیائو تعویض شد و او بود که در نقش تعویض طلایی استفانو پیولی چند دقیقه بعد از شروع نیمه دوم دومین گل میلان را زد تا خیال روسونری راحت‌تر شود.

 

دیدگاه‌ها