کد خبر : 1716235 | 08 آبان 1399 ساعت 16:33 | 37K بازدید | 1 دیدگاه

رئیس کمیته مدیریت بارسا:

متاسفانه شرایط مالی بارسلونا بدتر از تصوراتم است

کارلس توسکتس رئیس کمیته مدیریتی بارسلونا تایید کرد که برای بهبود اوضاع اقتصادی باشگاه، کار سختی پیش رو دارند.

متاسفانه شرایط مالی بارسلونا بدتر از تصوراتم است

به گزارش "ورزش سه"، با استعفای جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست بارسلونا، اداره امور در این باشگاه به کمیته مدیریتی با ریاست کارلس توسکتس واگذار شده است. توسکتس در دهه 80 میلادی و دوران ریاست جوزپ نونیز، رئیس کمیته اقتصادی بارسلونا بود و او بود که منابع مالی لازم برای جذب دیه گو مارادونا در سال 1982 را فراهم کرد. توسکتس در آن مقطع تنها 27 سال داشت.

 

 

1539485

 

 

او امروز در حضور خبرنگاران ضمن معرفی اعضای کمیته مدیریتی، در مورد شرایط بارسلونا گفت:« هدف این کمیته، فراهم آوردن شرایط لازم برای انتخابات و تعیین زودترین زمان ممکن برای این مهم است. ما البته تحت تاثیر فشارهای موجود قرار نمی گیریم و حاضر نیستیم یک زمان نامناسب را برای روز انتخابات معین کنیم. هیچکدام مان نیز علاقه ای برای حضور در هیئت مدیره بعدی نداریم و از تیم جدیدی که بر سر کار خواهد آمد، به شکل مستقل حمایت خواهیم کرد.»

 

توسکتس ادامه داد:« ما یک کمیته اقتصادی و یک کمیته انضباطی را در حال حاضر تعریف کرده ایم و هدف اول این است که شرایط اقتصادی باشگاه را به حالت مطلوب نزدیک کنیم. متاسفانه از این حیث اوضاع بدتر از تصورات مان است و کار سختی پیش رو داریم. خوشبینم زمان انتقال امور به تیم بعدی، شرایط بارسا بهتر از امروز شده باشد.»

 

دیدگاه‌ها