کد خبر : 1716233 | 08 آبان 1399 ساعت 15:35 | 20K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو و تمجید از بیل با چاشنی کنایه به رئال

ژوزه مورینیو هر از چندگاهی فرصت را برای کنایه زدن به رئال مادرید غنیمت می شمارد.

مورینیو و تمجید از بیل با چاشنی کنایه به رئال

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سال 2010 در حالی هدایت رئال را برعهده گرفت و که این تیم شش سال بود نمی توانست به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. با مورینیو رئال سه بار متوالی در نیمه نهایی حاضر شد و هر سه بار با شکست از رقبای خود نتوانست به فینال برسد اما با آمدن انچلوتی و سپس زین الدین زیدان رئال طی 5 سال توانست 4 بار قهرمان اروپا شود.

 

 

1527919

 

 

در این قهرمانی ها نقش گرت بیل هم انکار نشدنی است. او سه گل در فینال ها زد و در فینال 2016 برابر اتلتیکو هم یکی از پنالتی ها را به گل تبدیل کرد.

بیل که با بی مهری زیدان از رئال جدا و قرضی به تاتنهام تحت مربیگری مورینیو پیوسته هنوز نیاز به زمان دارد تا بتواند روزهای اوجش را تکرار کند.

 

مورینیو در جدیدترین مصاحبه خود تاکید کرد که در مورد بیل باید صبوری کرد و کنایه ای هم به رئال زد:« یک چیز شهرت و اعتبار است و یک چیز واقعیت ها. طبعا 4 قهرمانی گرت بیل با رئال در لیگ قهرمانان استثنایی است. من دو بار قهرمان این رقابت ها شده ام و واقعیت غیر قابل انکار این است که گرت بیل توانست در رئال تفاوت ها را رقم بزند.»

 

 

1539462

 

 

مورینیو ادامه داد:« رئال سال ها نمی توانست به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز صعود کند. من هدایت این تیم را برعهده گرفتم و سه بار متوالی تا نیمه نهایی پیش رفتیم. سال 2013 وقتی بیل به رئال پیوست، من دیگر مربی این تیم نبودم و رئال با او توانست در 5 سال 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شود. برای من این یک واقعیت است که بیل توانست تفاوت ها را در رئال رقم بزند. شهرت به تنهایی اهمیتی ندارد و اینجا ما با حقایق روبرو هستیم. بیل در رئال فوق العاده کار کرد. من اما حالا می توانم از گرت بیلی که در تاتنهام بازی می کند حرف بزنم و باید بگویم که از در اختیار داشتن او بسیار خوشحالم.»

 

دیدگاه‌ها