کد خبر : 1711350 | 11 مهر 1399 ساعت 01:43 | 41K بازدید | 3 دیدگاه

عجیب‌ترین ماراتن پنالتی در یک دهه اخیر؛

ریو آوه 2(8) - میلان 2(9)؛ صعود عجیب و دشوار روسونری

میلانی‌ها در مرحله نهایی پلی‌آف صعود به دور گروهی لیگ اروپا توانستند به سختی از سد حریف پرتغالی خود بگذرند و جواز صعود به مرحله گروهی را به دست آورند.

ریو آوه 2(8) - میلان 2(9)؛ صعود عجیب و دشوار روسونری

به گزارش "ورزش سه" در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ اروپا، دو تیم میلان و ریوآوه در ورزشگاه ژوزه ریوآو پرتغال، در شبی که هوا به شدت طوفانی بود و باران شدیدی در حال باریدن ود، به مصاف یکدیگر رفتند؛ تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه نخست سرانجامی نداشت، پیولی در حالی تیمش را به میدان فرستاده بود که همچنان از حضور زلاتان ابراهیموویچ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در ترکیب تیمش محروم بود و میلانی‌ها در غیاب زلاتان نتوانستند از فرصت‌های گلزنی خود بهره ببرند.

در نیمه دوم، روی یک ضربه کرنر سالیماکرز توانست برای میلان گل اول را به ثمر برساند اما پیروزی شاگردان پیولی دوام نداشت و در ادامه بازی، ژرالدس برای ریوآوه گلزنی کرد تا در پایان وقت قانونی، دیدار دو تیم با تساوی 1-1 به پایان برسد؛ در آغاز وقت‌های اضافی نیز ژلسون توانست ریوآوه را در آستانه شگفتی‌سازی بزرگ قرار دهد و میلان را به یک‌قدمی حذف بفرستد اما در واپسین ثانیه‌های مسابقه، خطای پنالتی به سود میلانی‌ها و 10 نفره شدن حریف و البته ضربه دقیق هاکان چالهان اغلو باعث شد تا جدال دو تیم مجددا مساوی شود و کار به ضربات پنالتی بکشد.

پس از رد و بدل شدن 25 پنالتی که در نوع خود شاید عجیب بود و در یک دهه اخیر کمتر در مسابقات اروپایی کمتر به یاد داریم، سرانجام شاگردان پیولی با خوش‌شانسی توانستند در ضربات پنالتی با نتیجه 9 بر 8 حریف پرتغالی خود را شکست بدهند و مسافر مرحله گروهی لیگ اروپا شوند؛ جالب این‌که هم دوناروما و هم سنگربان ریوآوه پنالتی‌های خود را به آسمان کوبیدند. قرار است عصر امروز (جمعه) قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام شود که باید دید شاگردان پیولی که با خوش‌شانسی و فرار از حذف زودهنگام توانستند خود را به مرحله گروهی برسانند، با کدام تیم‌ها در یک گروه قرار خواهند گرفت. البته بدون تردید در مرحله گروهی بازگشت زلاتان می‌تواند برای میلانی‌ها اتفاق ویژه‌ای باشد.

 

1532581

دیدگاه‌ها