کد خبر : 1711345 | 11 مهر 1399 ساعت 01:01 | 30K بازدید | 3 دیدگاه

سلتاویگو 0-3 بارسا: سه امتیاز با 10 نفر

بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-0 سلتاویگو را شکست بدهد.

سلتاویگو 0-3 بارسا: سه امتیاز با 10 نفر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان در نیمه اول این دیدار با اخراج کلمنت لنگله، 10 نفره شدند اما در نهایت توانستند سه بار دروازه میزبان را باز کنند و به سه امتیاز این دیدار برسند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد کنند. اما در دقیقه 11 بود که این روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. روی پاس خوب فیلیپ کوتینیو بود که آنسو فاتی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، دروازه حریف را باز کرد.

 

1532554

 

بازیکنان میزبان خیلی زود پیش کشیدند و می توانستند در دقیقه 15 کار را به تساوی بکشند اما واکنش خوب نتو روی ضربه ویه‌گا، دروازه بارسا را نجات داد.

در ادامه بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند اما باز هم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند.  هرچه به دقایق پایانی این نیمه نزدیک می شدیم، بازی متعادل تر می شد و در دقیقه 35، جرارد پیکه به خاطر خطا روی بازیکن حریف که موقعیت گلزنی داشت، با کارت قرمز جریمه شد اما داور بعد از اینکه متوجه شد بازیکن سلتا در آفساید قرار داشت، جریمه پیکه را پاک کرد.

در دقیقه 38، روی حرکت خوب آنسو فاتی، مسی صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که ویار حضور داشت.

در دقیقه 42، لنگله در تلاش برای متوقف کردن سوارز، ضربه ای به آرنج به او زد و داور هم دادن کارت زرد دوم به این مدافع فرانسوی، او را از بازی اخراج کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق دیگری روی دروازه ها رخ نداد و این نیمه با برتری 1-0 بارسا به پایان رسید.

 

1532562

 

نیمه دوم هم با حملات بارسا آغاز شد و این تیم در دقیقه 51 به گل دوم رسید. مسی که روی همکاری با کوتینیو، وارد محوطه جریمه حریف شد، قصد داشت با یک پاس رو به عقب برای هم تیمی هایش موقعیت سازی کند که با اشتباه اولاسا، یک گل به خودی به سود بارسا رقم خورد.

 

1532564

 

در دقیقه 55، همکاری فاتی و مسی یک موقعیت خوب دیگر برای بارسا ایجاد کرد اما ضربه نهایی کاپیتان بارسا بعد از برخورد به بازیکنان حریف به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم برای زدن گل های بعدی، حملاتی روی دروازه یکدیگر داشتند تا اینکه در دقیقه 74، چیزی نمانده بود که تیم میزبان یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه بائسا به تیر دروازه بارسا برخورد کرد و این موقعیت هم از دست رفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. در حالی که به نظر می رسید بازی با همان دو گل به پایان خواهد رسید، در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده بود که بارسا به گل سوم رسید. ابتدا این مسی بود که با یک شوت محکم، دروازه سلتا را تهدید کرد اما ضربه او را ویار برگشت داد ولی توپ برگشتی به سرخی روبرتو رسید و او هم با یک ضربه والی، توپ را به سقف دروازه سلتا کوبید تا بازی با نتیجه 3-0 به سود بارسا به پایان برسد.

 

1532573

 

دیدگاه‌ها