کد خبر : 1710778 | 08 مهر 1399 ساعت 01:39 | 113.3K بازدید | 22 دیدگاه

تمامی بازیکنان تیم ما باید تست پزشکی بدهند

افشاگری سعادتمند از شب‌زنده‌داری و قلیان‌کشی در قطر!

احمد سعادتمند از شب بیداری برخی بازیکنان استقلال تا چهار صبح در قطر خبر داد.

افشاگری سعادتمند از شب‌زنده‌داری و قلیان‌کشی در قطر!

به گزارش "ورزش سه"، مدیر عامل باشگاه استقلال در گفتگوی شبانه ای که با رسانه رسمی باشگاه داشت، با انتقاد از وضعیت حرفه ای بازیکنان استقلال، اعلام کرد که تعدادی از بازیکنان این تیم تا ساعاتی از صبح در فضای مجازی مشغول بوده اند و حتی با خود به قطر قلیان برده اند.


مدیرعامل استقلال گفت: متاسفم که بگویم به خاطر حجم کاری و برای تأمین منابع پرداخت آخرین قسط بازیکنان و پاداش و پول بازیکنان میلیچ و دیاباته، دیر به اردوی استقلال اضافه شدم، اما سه چهار روز در دوحه بودم، اما در این اردو موارد خوبی ندیدم و از یک باشگاه حرفه‌ای بعید است که بازیکن آن تا ۴ صبح بیدار باشد.


وی ادامه داد البته همه را نمی‌گویم و منظورم به تعداد محدودی است و برای باشگاه بزرگی مثل استقلال خیلی بد است که یک بازیکن هنوز ساعت یک ظهر صبحانه نخورده باشد. برای باشگاهی مثل استقلال خیلی بد است یک بازیکن تا ۴ صبح در فضای مجازی باشد. برای باشگاه استقلالی که نگاه سی میلیون هوادار به ساق این بازیکن است، بد است بازیکن من با خودش قلیان به قطر ببرد. شک نکنید با بازیکن خاطی برخورد خواهم کرد. ما یک باشگاه مردمی هستیم. کارگری که ماهی 2 میلیون حقوق می گیرد و برای این تیم گریه می کند، نگاهش به ساق های بازیکنان است.


او افزود: شما بازیکنان تا صبح بیدار هستید، بعد به چه شکل از لحاظ فنی قصد دارید باشگاه را به سمت جلو ببرید و هرگز این اتفاق نخواهد افتاد و تا زمانی که بنده هستم اجازه نخواهم داد این اتفاق بیفتد. من اعتقادی به قانون منع ورود بازیکن و مربی خارجی ندارم اما پرداخت به بازیکنان خارجی به نسبت بالا رفتن ارز سخت است، اما بازیکنان جوان و مستعدی در فوتبال ایران داریم و هدفمان استفاده از بازیکنان ایرانی است، اما قطعا از بازیکنی بهره می‌بریم که قدر اشک‌های هوادار کارگر را بداند. مگر می‌شود یک بازیکن تا لنگ ظهر بخوابد؟ مگر می‌شود بخاطر این قانون، بازیکنی که قراردادش ۲ میلیارد تومان بوده اکنون مدعی دریافت ۱۰ میلیارد تومان باشد! ما به خاطر شما هوادار‌ان و فشار مضاعف شما مجبور هستیم قرارداد‌هایی را ببندیم که مخالف آن هستیم و اعتقادی هم به آن نداریم.


مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: تمامی بازیکنان تیم ما باید تست پزشکی بدهند و باید سرباز باشگاه باشند و باشگاه چیزی برای آن‌ها کم نگذاشته است و تمام امکانات مورد نیاز را در این چند ماهه برای بازیکن فراهم کرده است. بازیکن باید سرباز باشگاه باشد و شک نکنید در ساختار باشگاه تغییراتی را انجام می‌دهیم. ما در خیلی از بخش های داخل باشگاه مشکلات اساسی داریم که باید این موارد به کمک هواداران اصلاح بشوند.

دیدگاه‌ها