کد خبر : 1708969 | 30 شهریور 1399 ساعت 03:13 | 49.5K بازدید | 7 دیدگاه

تهدید AFC؛

الهلال نیاید، 3-0 به نفع شهر خودرو می‌شود!

کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست مدیران باشگاه الهلال و مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان برای تعویق دیدار با شهر خودرو مخالفت کرد.

الهلال نیاید، 3-0 به نفع شهر خودرو می‌شود!

به گزارش "ورزش سه" پس از شیوع گسترده کرونا در اردوی تیم الهلال عربستان که باعث شد تا 15 بازیکن این تیم به این ویروس مبتلا شوند و آبی‌پوشان ریاض مهره‌های کلیدی چون بافتیمبی گومیس و سباستین جووینکو را از دست دهند و از سوی دیگر حتی سرمربی خود را هم در آستانه دیدار با شهر خودرو به دلیل ابتلای به کرونا در اختیار نداشته باشند، مدیران این باشگاه با همراهی مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان درخواست خود را برای تعویق دیدار با شهر خودرو به AFC ارسال کردند.

 

درخواستی که با موضع‌گیری قاطعانه مسئولان برگزاری مسابقات همراه شد و آن‌ها در پاسخ به درخواست الهلالی‌ها اعلام کردند که این تیم باید به کار خود در مسابقات ادامه دهد و امکان تعویق مسابقه‌شان با شهر خودرو ایران وجود ندارد؛ همچنین AFC مسئولان قهرمان فوتبال آسیا را تهدید کرد که در صورت عدم حضور در دیدار با شهر خودرو، این مسابقه با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده ایران به اتمام خواهد رسید!

 

تهدیدی که باعث شده است تا مدیران الهلال در تکاپوی تکمیل لیست نفرات خود برای دیدار با شهر خودرو شوند؛ لیستی که با حضور بازیکنانی گمنام تکمیل خواهد شد تا آبی‌پوشان که تنها یک امتیاز برای صعود به مرحله پلی‌آف نیاز دارند، مقابل حریف ایرانی خود قرار گیرند. این مسئله باعث شده است تا علی رغم خداحافظی، محمد شلهوب بازیکن کهنه‌کار فوتبال عربستان از تصمیم خود منصرف شود و وارد دوحه شود تا بتواند در لیست تیم خود قرار گیرد.

 

با این اوصاف و غیبت 15 بازیکن کرونایی، الهلال احتمالا با ترکیب عبدالله معیوف در درون دروازه، محمد جحفلی، جانگ هیون سو، امیر کردی و مدالله العلیان در خط دفاعی، ناصر الدوساری در کنار محمد کنو، آندره کاریو، منصور البیشی و هتان باهبری در خط میانی و ترکی المطیری در خط آتش مقابل شهر خودرو ایران قرار خواهد گرفت.

 

1528828

دیدگاه‌ها