کد خبر : 1708554 | 27 شهریور 1399 ساعت 23:37 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

پرواز سوارز به ایتالیا، بلافاصله بعد از تمرین با بارسا

با اینکه سفر لوئیس سوارز به ایتالیا شایعات زیادی درباره پیوستن او به یووه مطرح کرده ولی درگیری سوارز با بارسا ادامه دارد و او خواهان دریافت 14 میلیون یورو از باشگاه کاتالان است.

پرواز سوارز به ایتالیا، بلافاصله بعد از تمرین با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز بعد از آنکه امروز در تمرینات بارسلونا شرکت کرد بلافاصله بعد از تمرین سوار هواپیما شد و راهی ایتالیا شد. سوارز که قصد دارد شهروندی ایتالیا را دریافت کند برای شرکت در یک آزمون زبان ایتالیایی به این کشور سفر کرده است.

 

1528112

 

این سفر سوارز به یوونتوس شایعات درباره پیوستن او به یوونتوس را افزایش می‌دهد چرا که بیانکونری مشخصاً علاقه زیادی به جذب او دارد. البته یوونتوس حداکثر ظرفیت خود برای جذب بازیکن خارجی در سال 2020-2021 پر کرده ولی اگر لوئیس موفق به دریافت تابعیت و پاسپورت ایتالیایی شود یووه می‌تواند او را به خدمت بگیرد.

 

1526463

 

پیشتر گل مدعی شده بود که سوارز به صورت شفاهی با یوونتوس به توافق رسیده و قرار است بعد از سفر به ایتالیا با این باشگاه قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو به ازای هر فصل امضا کند.

 

از سوی دیگر با اینکه یک سال از قرارداد سوارز با بارسلونا باقی مانده او خواهان این است که به رایگان باشگاه کاتالان را ترک کند و در عین حال دستمزد کامل یک فصل خود که چیزی در حدود 14 میلیون یورو است را دریافت کند.

 

 

دیدگاه‌ها