کد خبر : 1708548 | 27 شهریور 1399 ساعت 23:22 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی حقوقی برای لئو؛ مسی، علامت ثبت‌شده!

دادگاه عالی اتحادیه اروپا فرجام‌خواهی یک کمپانی اسپانیا تولیدکننده البسه ورزشی علیه لیونل مسی بر سر رعایت حقوق تجاری را رد کرد.

پیروزی حقوقی برای لئو؛ مسی، علامت ثبت‌شده!

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه عالی اتحادیه اروپا اعلام کرد با بررسی شکایت کمپانی تولیدکننده البسه و لوازم دوچرخه‌سواری ماسی که مقر آن در اسپانیا واقع است، علیه لیونل مسی، و ادعای رعایت نکردن برند و حقوق تجاری این کمپانی توسط ستاره بارسلونا این شکایت را وارد ندانسته و حق را به مسی داده است.

 

1526568

 

دادگاه عالی اروپا که مقر آن در لوکزامبورگ است در یک بیانیه اعلام کرد که با رد درخواست فرجام خواهی این کمپانی اسپانیایی که نامش ماسی است به لیونل مسی اجازه داده که نام خود یعنی مسی را به عنوان علامت ثبت شده تجاری به ثبت برساند.

 

مسی اولین بار در سال 2011 درخواست داده بود که نام خانوادگی خود را به عنوان علامت تجاری ثبت شده یک برند لوازم و پوشاک ورزشی به ثبت برساند. اما مالکین کمپانی ماسی که لوازم و البسه دوچرخه‌سواری تولید می کند علیه این اقدام او شکایت کرده و آن را نقض حقوق برند خود می دانستند.

 

1528103

 

اداره مالکیت معنوی اروپا ابتدا حق را به برند اسپانیایی داد ولی با شکایت مسی این حکم نقض شد. کمپانی ماسی دوباره به دادگاه عالی اروپا شکایت کرد و این دادگاه حالا حکم داد که فرجام خواهی کمپانی ماسی را نپذیرفته و در نتیجه مسی می تواند از نام خانوادگی خود به عنوان یک برند ثبت شده استفاده کند.

 

 

دیدگاه‌ها