کد خبر : 1708528 | 27 شهریور 1399 ساعت 20:30 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

بد‌شانسی بزرگ برای ته‌وز؛ کرونا بوکا را به هم ریخته

بوکا جونیورز در حالی برای شرکت در کوپا لیبرتادورس آماده می‌شود که با 22 بازیکن مبتلا به کرونا در بدترین شرایط ممکن به سر می برد.

بد‌شانسی بزرگ برای ته‌وز؛ کرونا بوکا را به هم ریخته

به گزارش "ورزش سه"، کارلس ته‌وز ستاره بزرگ سالهای نه چندان دور فوتبال آرژانتین امیدوار بود امسال بتواند کوپا لیبرتادورس را با پیراهن بوکا جونیورز بالای سر ببرد ولی شرایط تیم آرژانتینی این روزها اصلاً نوید محقق شدن چنین رویایی را نمی دهد. تیمی که در حال حاضر 22 بازیکنش مبتلا به ویروس کرونا هستند و مربی خود را در کنار تیم نمی بیند.

 

بوکا در شروع ماه سپتامبر در حالی خود را برای کوپا لیبرتادورس آماده می کرد که ته‌وز و هم تیمی هایش امید زیادی به درخشش در این رقابتها داشتند ولی ناگهان ورق به ضرر بوکا برگشت. در یک دور تست کرونایی به فاصله چند روز مشخص شد که تقریباً تمام بازیکنان تیم اول باشگاه از جمله 4 دروازه بان بوکا به ویروس کرونا آلوده شده اند.

 

1528029

 

این به احتمال زیاد آب پاکی روی دست کارلس ته‌وز خواهد بود که آخرین فرصت خود برای فتح دوباره کوپا لیبرتادورس را نقش بر آب می بیند. البته ته‌وز یکی از معدود بازیکنا بوکا است که به کرونا مبتلا نشده. هر چند گفته می‌شود او در ماه‌های قبلی به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته.

 

1528030

ته وز: من در بوکا ادامه می دهم ... می خواهم یک فرصت دیگر برای فتح کوپا لیبرتادورس داشته باشم

 

از دیگر بدبیاری‌های بوکا عدم حضور میگل آنخل روسو سرمربی بوکا در کنار تیم است. سن بالا و سابقه پزشکی روسو باعث شده او به توصیه پزشکان از قرار گرفتن در شرایط پرخطر دوری کند. او این هفته و تنها 72 ساعت پیش از شروع فصل جدید برای بوکا فرصت این را پیدا کرد که در کنار بازیکنانش حاضر شود.

 

دیدگاه‌ها