کد خبر : 1701882 | 23 مرداد 1399 ساعت 16:10 | 34.9K بازدید | 7 دیدگاه

ژاوی در مصاحبه با ال پائیس:

امیدوارم روزی مربی بهترین فوتبالیست تاریخ شوم

ژاوی هرناندز اسطوره بارسا ابراز امیدواری کرد روزی بتواند سرمربی لیونل مسی بشود.

امیدوارم روزی مربی بهترین فوتبالیست تاریخ شوم

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز زمستان گذشته و زمانی که بارسا قصد برکناری ارنستو والورده را داشت، مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه انجام داد ولی در نهایت پاسخ او منفی بود. در نهایت این کیکه ستین بود که به عنوان سرمربی جدید بارسا منصوب شد. ژاوی کمی بعد قراردادش با السد را تمدید کرد ولی بندی در این قرارداد وجود دارد که در صورت رسیدن پیشنهاد بارسا او می تواند یکطرفه فسخ کند.

 

 

1502851

 

 

ژاوی در مصاحبه با ال پائیس و در مورد رد پیشنهاد بارسا گفت:« زمان درستی برای پذیرش هدایت بارسلونا نبود. ژانویه پاسخ منفی دادم و دیگر هیچ تماسی بین مان نبوده است. احترام زیادی برای کار کیکه ستین قائلم و معتقدم سبک مربیگری او بسیار نزدیک به فلسفه بارسلونا یعنی کرویوفسیم است. مساله دیگر اینجاست که نتایج نیز با او همراهی کنند. برایم افتخار بزرگی است که روزی سرمربی بارسا شوم و در این صورت دوست دارم با افراد قابل اعتمادم که نسبت به بارسا بیشترین شناخت را دارند، نظیر کارلس پویول و جوردی کرویوف همکاری کنم. اگر سرمربی بارسا شوم، این افراد کنارم خواهند بود.»

 

لیونل مسی:« لئو شایستگی این را دارد که در مورد آینده اش خودش تصمیم بگیرد و به همین دلیل در قراردادش بند تمدید اختیاری گنجانده شده است. مسی خوشحال باشد، بارسا هم جام های بیشتری می برد. بارسا به مسی نیاز دارد و مسی هم به بارسا. امیدوارم روزی بتوانیم بار دیگر باهم کار کنیم. قطعا تمرین دادن بهترین فوتبالیست تاریخ، افتخار بزرگی برای هر مربی از جمله خودم خواهد بود.»

 

 

1502852

دیدگاه‌ها