کد خبر : 1701878 | 23 مرداد 1399 ساعت 14:58 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

سرقت عجیب از ملی پوش روس در شهر بارسلونا

فدور اسمولوف بازیکن ملی پوش روس که برای سلتا بازی می کند، ماه گذشته در شهر بارسلونا مورد حمله سارقان قرار گرفت.

سرقت عجیب از ملی پوش روس در شهر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، فدور اسمولوف بازیکن لوکوموتیو مسکو که تابستان گذشته قرضی به سلتاویگو پیوست،  پس از قطعی شدن ماندن تیمش در لالیگا در هفته پایانی بازی ها همراه دوستانش به پورت المپیک بارسلونا رفت تا این اتفاق را جشن بگیرد اما نمی دانست که اتفاق بدی در انتظار اوست.

سلتا در هفته پایانی به مصاف اسپانیول رفت و در نهایت کار به تساوی بدون گل ختم شد اما به لطف توقف لگانس برابر رئال، این سلتا بود که در لالیگا ماند. اسمولوف که در بازی برابر اسپانیول به دلیل مصدومیت غایب بود، ترجیح داد با تیم به بارسلونا سفر کند و پس از بازی راهی دیسکوتکی در پورت المپیک شد و همان جا مورد حمله سارقان قرار گرفت.

 

 

1519144

 

 

ساعت گران قیمت اسمولوف که نام برند آن فاش نشده ولی گفته می شود 300 هزار یورو ارزش داشته، توجه سارقان را جلب می کند و آنها با حلقه زدن دور او ساعت را از دستانش خارج کرده و فرار می کنند. اسمولوف در پی این اتفاق به نزدیک ترین مرکز پلیس مراجعه می کند و پرونده ای در این زمینه تشکیل می شود.

سرقت های اینچنینی در اسپانیا یک اتفاق معمول است و اخیرا ماریانو دیاز مهاجم رئال نیز در مرکز شهر مادرید مورد حمله یک سارق قرار گرفت و کیفی که حمل می کرد را از دست وی ربود.

دیدگاه‌ها