کد خبر : 1701877 | 23 مرداد 1399 ساعت 14:38 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

نیروی جادویی زیزو؛ اودگارد چگونه به رئال بازگشت؟

یک تماس تلفنی از سوی زین الدین زیدان با مارتین اودگارد، ستاره نروژی را متقاعد به بازگشت کرد.

نیروی جادویی زیزو؛ اودگارد چگونه به رئال بازگشت؟

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه رئال سوسیداد تایید کرد که مارتین اودگارد به رئال مادرید باز خواهد گشت.

ستاره نروژی که به فصل گذشته به صورت قرضی برای سوسیداد بازی می کرد و باشگاه باسکی با درخشش او موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شد قرار بود یک فصل دیگر نیز قرضی در همین باشگاه بماند و در پایان فصل نیز اینچنین به نظر می رسید که او برای دومین سال نیز قرضی در سوسیداد توپ خواهد زد اما دو روز پیش رسانه های اسپانیایی خبر از بازگشت احتمالی اودگارد دادند.

 

 

1516727

 

 

سران رئال که ابتدا تمایلی برای این کار نداشتند، پس از حذف از لیگ قهرمانان در یک هشتم نهایی تغییر عقیده داده و به سوسیداد اعلام کردند که بر خلاف توافق قبلی حالا قصد بازگرداندن ستاره نروژی دارند. توافق بر سر حضور قرضی دو ساله اودگارد بود اما در این توافق رئال همیشه دست بالاتر را داشت و می توانست در صورت نیاز این بازیکن را بار دیگر در اختیار بگیرد.

 

 

1504613

 

 

همه چیز از تماس مستقیم زین الدین زیدان با اودگارد شروع شد. پس از حذف رئال برابر سیتی و مشکلات اقتصادی باشگاه برای جذب بازیکن جدید، سرمربی فرانسوی به این نتیجه رسید که بازگرداندن اودگارد می تواند به خط میانی تیمش جان تازه ای بدهد. او شخصا با ستاره نروژی که تعطیلات را در کشور خود سپری می کرد تماس گرفت و در نهایت او را متقاعد به بازگشت کرد. اودگارد هرگز انتظار تماس زیدان را نداشت و در واقع از این مساله کاملا سورپرایز شد. در واقع او وقتی راهی تعطیلات تابستانی شد، یقین داشت که پیش فصل را با سوسیداد استارت خواهد زد.

اودگارد چندی پیش گفته بود به شرطی به رئال بر می گردد که به وی وعده پستی ثابت در ترکیب اصلی داده شود. زیزو چنین تضمینی به او داده است؟

 

دیدگاه‌ها