کد خبر : 1701874 | 23 مرداد 1399 ساعت 14:07 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز نقل و انتقالات فوتبال ایران از فردای دربی!

نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران 84 روز به طول می‌انجامد.

آغاز نقل و انتقالات فوتبال ایران از فردای دربی!

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ ایران تصمیم گرفته که نقل و انتقالات تابستانی از روز ششم شهریور یعنی فردا بازی های نیمه نهایی آغاز شوند و تا آخرین روزهای آبان ادامه داشته باشد. بنابراین نمایندگان ایران در آسیا می‌توانند با خرید بازیکن در آخرین ماه تابستان، برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند و با تیمی تازه به مصاف رقبا بروند.

 

فریبرز محمودزاده در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم گرفته شد بازه زمانی نقل و انتقالات را به گونه ای طراحی کنیم که نمایندگان ایران در آسیا به بهترین شکل ممکن بتوانند تیم های خود را تقویت کنند و در لیگ قهرمانان با قدرت تمام شرکت کنند و همچنین بخشی از فصل آینده مسابقات را هم پوشش بدهند تا به جز نمایندگان فوتبال کشورمان در آسیا سایر تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر نیز بتوانند به بهترین شکل ممکن از این بازه زمانی بهره ببرند.

 

او در این باره همچنین افزود: به همین منظور زمان پیشنهادی نقل و انتقالات تابستانی از ۶ شهریور آغاز و تا روز ۲۹ آبان ادامه خواهد داشت. همچنین می خواهیم از طریق دبیر کل فدراسیون فوتبال با فیفا مکاتبه کنیم و در صورتیکه فیفا مجوز بدهد بازه زمانی نقل و انتقالات فصل آینده به دلیل شرایط کرونایی پیش آمده از ۱۲ هفته به ۱۳ یا ۱۴ هفته افزایش پیدا کند. علت اینکه ۶ شهریور را برای شروع نقل و انتقالات انتخاب کردیم این است که باشگاه ایران در لیگ قهرمانان آسیا تا روز ۹ و ۱۰ شهریور برای ارسال فهرست خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت دارند. 

 

بنابراین و باتوجه به تعویق بازی های ملی در فوتبال آسیا، احتمالا لیگ برتر از اوایل پاییز آغاز خواهد شد اما تیم ها فرصت تقویت خود و خرید بازیکن جدید را خواهند داشت و حتی در فینال جام حذفی هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

بنابراین باید از دو هفته بعد منتظر آغاز نقل و انتقالات پرماجرای تابستان باشیم؛ این در حالی است که البته پرسپولیس و استقلال با تصمیم وزارت ورزش امکان خرید بازیکن خارجی را ندارند.

دیدگاه‌ها