کد خبر : 1701866 | 23 مرداد 1399 ساعت 13:00 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

قرنطینه داوران اروپایی در لیسبون

داوران مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در شهر لیسبون تا پایان این دور از رقابتها در شهر لیسبون در قرنطینه خواهند ماند.

قرنطینه داوران اروپایی در لیسبون

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی اسپورت گزارش داد که داوران مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که در لیسبون برگزار می‌شود تا زمان پایان مسابقات این مرحله در این شهر در قرنطینه خواهند بود و بعد از پایان این مرحله اجازه بازگشت به کشورهای خود را پیدا می‌کنند.

 

1519113

 

به این ترتیب داوران دیدار دیشب پاری سن ژرمن و آتالانتا تا بعد از دیدار منچسترسیتی و لیون در روز شنبه در لیسبون خواهند ماند و روز یکشنبه اجازه بازگشت به کشورهای خود را پیدا خواهند کرد. این در مورد دیگر داورهای مسابقات این مرحله هم صادق است.

 

این روند در مورد داوران مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا هم اجرایی شده بود. داور دیدار ولوز- سویا که دانیله اورساتو از ایتالیا بود و همینطور داور دیدار شاختار و بالیسا که مایکل اولیور از انگلیس بود تا پایان این مرحله در شهر لیسبون ماندند و بعد از برگزاری دیدارهای لورکوزن- اینتر و منچستریونایتد- کپنهاگن که پایان این مرحله بود جواز بازگشت به کشور خود را بدست آوردند.

 

 

دیدگاه‌ها