کد خبر : 1701860 | 23 مرداد 1399 ساعت 12:25 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

شایعه شده که چک باشگاه پاس نمی شود

مهاجم نفت: برای صعود به فینال حذفی هر کاری می‌کنیم

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد چک مسئولان باشگاه برای تاریخ 28 مرداد ماه پاس شود.

مهاجم نفت: برای صعود به فینال حذفی هر کاری می‌کنیم

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش قبل ازدیدار با سایپای تهران بیان کرد: ما شرایط فنی بدی نداریم و انصافا در بازی های گذشته نیز عملکرد خوبی داشتیم اما بدشانس بودیم که امتیازی در دو بازی گذشته کسب نکردیم. از طرف دیگر نبود امکانات و مشکلات مالی نیز روی تیم اثر گذاشته است. 


وی ادامه داد: اعضای تیم ما حدود 7 ماه است دریافتی ای از باشگاه نداشتند و فقط یک چک به مبلغ 20 درصد از قراردادهایمان به تاریخ 28 مرداد ماه دریافت کردیم که شایعه شده این چک هم پاس نمی شود. ما واقعا شرایط مالی سختی داریم و از نظر امکانات نیز در مضیقه هستیم. با همه این مسائل اما تا اینجای کار نتایج خوبی گرفتیم و سعی کردیم تا برای دل مردم مسجدسلیمان تلاشمان را به کار بگیریم. امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند و با پاس کردن چک ما اجازه ندهند مشکلات بعدی پیش بیاید.


مهاجم نفت مسجدسلیمان درباره قرعه تیمش در جام حذفی مقابل تراکتور و شانس صعود به فینال تاکید کرد: برای ما واقعا فرقی نمی کرد در حذفی به چه تیمی برخورد کنیم. ما انگیزه زیادی برای جام حذفی داریم و با وجود مسائل مالی فقط برای شاد کردن دل هواداران خودمان به میدان می رویم. از طرفی حالا که تا اینجای جام حذفی بالا آمدیم تلاش خواهیم کرد تا به فینال برسیم. مطمئن باشید برای صعود به فینال حذفی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم در بازی با ترکتور نیز روز خوبی را بگذرانیم.


میرجوان در پایان درباره شرایط خودش برای فصل آینده افزود: من هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده ام نگرفته ام. البته با توجه به مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان بعید است بشود با این تیم ادامه داد اما با این وجود همه چیز را به آینده موکول کردم تا ببینیم چه پیش می آید.

دیدگاه‌ها