کد خبر : 1701856 | 23 مرداد 1399 ساعت 12:15 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

اوزیل: درباره من مزخرف می گویند تا به آنها توجه شود

مسوت اوزیل ستاره آرسنال نشان داد از دست منتقدینش عصبانی است تا حدی که آنها را به مزخرف گویی متهم کرد. او همچنین گفت آرسنال را تا پایان قراردادش ترک نخواهد کرد.

اوزیل: درباره من مزخرف می گویند تا به آنها توجه شود

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل ستاره آلمانی و ترک تبار آرسنال که مدتی است شایعات زیادی درباره جدایی او از این تیم مطرح شده می‌گوید تا پایان مدت قراردادش این تیم را ترک نخواهد کرد. اوزیل اعلام کرد برای آرسنال هر کاری خواهد کرد و همه طرفهای ذی‌نفع باید به قرارداد چهارساله او با باشگاه انگلیسی احترام بگذارند. او همچنین در واکنشی تند به منتقدین خود آنها را به مزخرف گویی متهم کرد و گفت میکل آرتتا فرصتی که باید به او می داده را در اختیارش نگذاشته.

 

مسوت اوزیل در ادامه از منتقدینش با عصبانیت یاد کرده، آنها را به مزخرف گویی متهم کرد و مدعی شد میکل آرتتا در آرسنال به او فرصت نداده است.

 

اوزیل در این باره گفت:" آماری که می گویند نشان می دهد آرسنال بدون اوزیل بهتر نتیجه گرفته را اگر با توجه به شرایط بررسی کنید دیگر چنین ادعایی نخواهید کرد. اگر هم می خواهید حتما به آمار استناد کنید باید آمار کل دوران حضور من در آرسنال را بررسی کنید نه فقط 10 بازی بعد از مربی شدن میکل. همین آمار برای کسی که یک سال و نیم است به او عملا بازی داده نشده بد هم نیست".

 

ستاره آلمانی در ادامه گفت:" مردم دوست دارند یا عاشق شما باشند یا از شما متنفر. مهم کسانی هستند که شما را می شناسند. چیزی که دیگران راجع به بازی من یا شخصیت من بگویند اهمیتی ندارد. آنها فقط مزخرف می گویند و به دنبال تبلیغ و خودنمایی با استفاده از اسم من هستند چون اسم من باعث می شود به آنها توجه شود".

 

1519100

 

آینده اوزیل در آرسنال مدتی است که سوژه شایعات و گمانه زنی ها بوده به خصوص از زمانی که اونای امری و میکل آرتتا ستاره آلمانی را عملاً از ترکیب اصلی تیم شان کنار گذاشته بودند. اوزیل در آرسنال هفته ای 350هزار پوند دستمزد می گیرد و این دستمزد بالا باعث شده عده ای از کارشناسان حضور او در باشگاه آرسنال را به صرفه ندانند.

 

اوزیل اما در مصاحبه با نشریه اتلتیک گفت: " موضع من روشن است. من تا آخرین روز قراردادم اینجا هستم و برای این باشگاه هر چه در توانم باشد انجام می‌دهم. موقعیت‌هایی مثل این هرگز من را در هم نمی شکند بلکه قوی ترم می‌کند. من قبلاً هم ثابت کرده ام که می‌توانم به تیم برگردم و دوباره هم این را ثابت خواهم کرد".

 

1499176

 

ستاره آلمانی آرسنال در ادامه گفت: " وقتی زمان رفتن فرا برسد من خودم تصمیم می گیرم نه دیگران. من قرارداد دو سه ساله امضا نکرده ام. قرارداد من چهار ساله است و همه باید به آن احترام بگذارند".

 

ستاره ترک تبار توپچی‌ها در ادامه صحبتهایش اضافه کرد: " شکی نیست که اوضاع مدتی است سخت بوده ولی من عاشق آرسنالم و کار کردن در اینجا را دوست دارم. من عاشق آدم‌های این باشگاه هستم. آدم‌هایی واقعی که مدتها است می‌شناسم. من لندن را دوست دارم. اینجا خانه من است. با وجود همه اتفاقاتی که در دو فصل اخیر افتاده من راضی ام و از نظر روحی خیلی قوی هستم. من هرگز تسلیم نمی‌شوم. درباره هیچ چیز. می‌خواهم به تیمم کمک کنم و برای تیمم خواهم جنگید. می دانم که در زمین می‌توانم به تیمم کمک کنم و برایش مبارزه کنم".

 

 

دیدگاه‌ها