کد خبر : 1701414 | 21 مرداد 1399 ساعت 02:18 | 32.7K بازدید | 4 دیدگاه

صعود اینتر و یونایتد به نیمه نهایی لیگ اروپا

تیم های اینترمیلان و منچستریونایتد با پیروزی مقابل بایرلورکوزن و کپنهاگن، به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کردند.

صعود اینتر و یونایتد به نیمه نهایی لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، مراحل پایانی رقابت های این فصل لیگ اروپا در آلمان برگزار می شود و امشب در دو دیدار ابتدایی مرحله یک چهارم نهایی، اینتر با نتیجه 2-1 لورکوزن را شکست داد و منچستریونایتد در دیداری نزدیک که به وقت های اضافه کشیده شد، با نتیجه 1-0 از سد حریف دانمارکی اش گذشت.

شاگردان آنتونیو کونته که در دوسلدورف مقابل لورکوزن قرار گرفتند، در دقیقه 15 با گل نیکلا بارلا پیش افتادند. بعد از اینکه مدافع لورکوزن ضربه روملو لوکاکو را بلوکه کرد، توپ پشت محوطه جریمه به بارلا رسید و او هم با یک شوت دقیق پای راست، توپ را به گوشه دروازه لورکوزن فرستاد.

 

1518533

 

حملات اینتری ها ادامه داشت و این تیم در دقیقه 21 به گل دوم رسید. روی پاس اشلی یانگ بود که لوکاکو درون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و در حالی که توسط مدافع حریف تحت فشار بود، در شرایطی نامتعادل به توپ ضربه زد و حساب کار را 2-0 کرد.

 

1518529

 

1518532

 

تیم آلمانی که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک تیمی بود بود که کای هاورتز با پاس کوین فولند در موقعیت تک به تک قرار گرفت و شوت محکم او را هاندانوویچ نتوانست مهار کند و اختلاف به حداقل کاهش پیدا کرد.

در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه نداد و بازی با نتیجه 2-1 به پایان رسید. البته در این بین، داور دو بار در دقیق 26 و 90 برای اینتر پنالتی گرفت اما هر دو بار بعد از استفاده از VAR، داور تصمیمش را تغییر داد.

اما منچستریونایتد برای عبور از سد کپنهاگن، شب دشوارتری را سپری کرد و برای رسیدن به نیمه نهایی، مجبور شد دیداری 120 دقیقه ای را پشت سر بگذارد.

در طول 90 دقیقه یونایتدها موقعیت های به مرابت بهتری داشتند و یک پنالتی و یک گل این تیم هم توسط VAR مردود شد تا در نهایت کار به وقت های اضافه کشیده شد.

در پنجمین دقیقه از وقت های اضافه بود که این بار یونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای بیه‌لاند روی مارسیال باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. برونو فرناندس پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه مطمئن، دروازه کپنهاگن را باز کرد.

 

1518535

 

1518534

 

در دقایق باقی مانده یونایتدها چند بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه حریف برای دومین بار پیش رفتند و حتی یک بار توپ را به تیر دروازه کوبیدند ولی در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید. این تیم در مرحله بعد با برنده دیدار تیم های وولوز- سویا روبرو خواهد شد.

اینتر هم به مصاف برنده دیدار تیم های بازل- شاختار دونتسک خواهد رفت.

دیدگاه‌ها