کد خبر : 1701394 | 20 مرداد 1399 ساعت 23:28 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

رتبه یازدهم تجربه جدید سیرجانی ها در جدول

فرار گل گهر؛ سه امتیاز برای ماندن در لیگ برتر

گل گهر بعد از چند نتیجه بد ناگهان متحول شد و در چهار بازی اخیرش 10 امتیاز گرفت تا رتبه قابل توجه یازدهم را به دست بیاورد.

فرار گل گهر؛ سه امتیاز برای ماندن در لیگ برتر

به گزارش"ورزش سه"، تا قبل از تعطیلات کرونا ، گل گهر آنقدر از نظر امتیازی کمبود داشت که حتی نتایج خوب این تیم تغییرات زیادی در جایگاهش در جدول ایجاد نمی کرد اما پیروزی امشب این تیم برابر نفت مسجدسلیمان و کسب دهمین امتیاز در چهار بازی متوالی شرایط این تیم را به طرز قابل توجهی در جدول تغییر داد.


گل گهر در بازی هفته بیست و هشتم در زمین نفت مسجدسلیمان این تیم منسجم و محکم را با نتیجه سه بر دو شکست داد و حالا با 29 امتیاز از سقوط به لیگ یک فاصله گرفته است. این تیم دو بازی حساس دیگر پیش رو دارد؛ ابتدا باپرسپولیس و در هفته پایانی باید با ذوب آهن بازی کنند.


این پیروزی در حالی برای گل گهر اهمیت چند برابر پیدا می کند که تیم های رقیبش مثل سایپا، شاهین بوشهر، ماشین سازی و پارس جنوبی به نتیجه ای بهتر از مساوی دست پیدا نکردند و برد پیکان نیز برابر صنعت نفت آبادان نتوانست این تیم را از رتبه چهاردهم و خطر سقوط نجات بدهد.


گل گهر 29 امتیازی در حال حاضر بالاتر از تیم های سایپا، ماشین سازی، پیکان، پارس جنوبی ، شاهین بوشهر و هم امتیاز با ذوب آهن در رده یازدهم قرار گرفته است. البته که اختلاف کم امتیازات در پایین جدول کمی شرایط را پیچیده نشان می دهد اما گل گهری ها حالا همه چیز به خودشان بستگی دارد و با یک سه امتیاز دیگرمی توانند در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت ها جشن ماندن در لیگ برتر را در سیرجان برگزار کنند.

 

دیدگاه‌ها