کد خبر : 1701389 | 20 مرداد 1399 ساعت 23:45 | 83.6K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان خواهان بازگشت مدافع بایرن شد

آلواردو اودریوزولا، مدافع جوان رئال مادرید با پایان قرارداد قرضی اش با بایرن مونیخ به برنابئو بازخواهد گشت.

زیدان خواهان بازگشت مدافع بایرن شد


به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور یک ساله و قرضی آلواردو اودریوزولا در بایرن مونیخ چندان مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و باشگاه آلمانی نیز علاقه ای به مذاکره برای حفظ او نشان نداده است. نشریه آ.اس امروز در گزارشی مدعی شد خود رئال مادرید نیز خواهان حفظ اودریوزولا است و او فصل بعد در برنابئو بازی خواهد کرد.

 

1391499

 

زین الدین زیدان خواهان حضور یک گزینه جانشین برای دنی کارواخال است و با توجه به در اختیار داشتن آلواردو اودریوزولا، دلیلی به جذب بازیکن جدید نمی بیند. همچنین رئال مادرید چندی قبل و با تصمیمی غیرمنتظره به پیشنهاد اینتر برای خرید اشرف حکیمی پاسخ مثبت داد و این مدافع راست مراکشی از فصل بعد در سری آ بازی خواهد کرد. بدین ترتیب دیگر گزینه ای پیش روی رئال مادرید نیست و آنها خواهان حضور دوباره اودریوزولا در رختکن هستند.

 

زیدان از روند این بازیکن در بایرن مونیخ و رسیدن به همراه این تیم به مراحل پایانی لیگ قهرمانان رضایت داشته و نمی خواهد آلواردو اودریوزولا را برای فصل بعد نیز از دست بدهد. این مدافع اسپانیایی تا تابستان سال 2024 با رئال مادرید قرارداد خواهد داشت و فصل بعد برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش در پست مدافع رست با دنی کارواخال، مدافع ثابت این سالهای رئال مبارزه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها