کد خبر : 1701385 | 20 مرداد 1399 ساعت 23:13 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

دوران کابوس رونالدبنیو تمام می شود؟

ممکن است حدود دو هفته دیگر حکم آزادی برای رونالدینیو، ستاره محبوب برزیلی صادر شود.

دوران کابوس رونالدبنیو تمام می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از غیرمنتظره ترین اخبار جهان فوتبال در ماه های اخیر بی شک به بازداشت شدن رونالدینیو، ستاره بزرگ و سابق تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا به علت استفاده از پاسپورت جعلی بود، اما حالا نشریه اسپورت گزارش داد شاید به زودی این دوران کابوس وار برای رونالدینیو تمام شود.

 

1491536

 

در تاریخ 24 آگوست جلسه رسیدگی دوباره به پرونده رونالدینیو برگزار می شود که در آن ممکن است قاضی حکم به آزادی رونالدینیو، ستاره سابق فوتبال برزیل و برادرش روبرتو، شش ماه پس از دستگیری در پاراگوئه به دلیل استفاده از گذرنامه های جعلی دهد.

 

گوستاوو آماریلا، قاضی پرونده گفت: "من به تازگی حکم داده ام جلسه رسیدگی به پرونده رونالدینیو در تاریخ 24 آگوست، ساعت دو بعد از ظهر در یکی از اتاق های دادرسی قوه قضاییه برگزار شود. ممکن است رونالدینیو و بررادرش آزاد شده یا حبس آنها ادامه یابد. این بستگی به اتفاقاتی دارد که در جلسه دادرسی رخ می دهد. آنچه برای دادسرا مشخص شده این است که این دو برادر از اسناد جعلی استفاده کرده اند."

 

ستاره سابق بارسلونا و میلان و برادرش روبرتو در ابتدا در بازداشتگاهی که در آن جنایتکاران مشهور حضور داشتند اسکان داده شدند، اما از تاریخ هفت آوریل آنها در پایتخت پاراگوئه حصر خانگی شدند. دادستانی اعلام کرد که تحقیقات نشان داده رونالدینیو مشارکت مستقیمی در جعل اسناد نداشته و به همین دلیل ممکن است او شامل عفو گردد.

دیدگاه‌ها