کد خبر : 1701376 | 20 مرداد 1399 ساعت 22:52 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

3 بازی است تقاص داوری ذوب را می‌دهیم؛

عبداللهی: افاضلی را اخراج کرد، پنالتی گرفت!

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی به داوری دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی اعتراض کرد.

عبداللهی: افاضلی را اخراج کرد، پنالتی گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی در نشست خبری پس از دیدار با پارس چنوبی جم که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

* متاسفانه بازهم در دقیقه 90 گل خوردیم

یک بازی جاندار و تاکتیکی را انجام دادیم. این شرایط را به‌خصوص در نیمه اول و دقایقی قبل از دریافت گل در نیمه دوم داشتیم. به گل دست یافتیم، موقعیت‌های دیگری هم خلق کردیم ولی آنها را از دست دادیم. متاسفانه بازهم در دقیقه 90 گل خوردیم و برد را از دست دادیم.

 

* تلاش‌مان رفع ایرادات تیم بوده است

خیلی موضوعات در دریافت گل در دقایق پایانی دخیل هستند که من نباید به این قضیه ورود کنم. از روزی که ما آمدیم تمام تلاش‌مان این بوده که ایراداتی که بر تیم وارد بوده و در هر تیمی می تواند باشد را رفع کنیم. عدم تمرکز بازیکنانمان می‌تواند از روی جوانی، عدم مسؤولیت پذیری و یا ایراد ما باشد؛ این‌ها را باید بررسی کنیم.

 

* داور سه امتیاز از ما گرفت

بازی امروز ربطی به عدم مسؤولیت‌پذیری بازیکنانمان نداشت، بلکه داور بازی سه امتیاز را از ما گرفت. یک صحنه پنالتی 100 درصد به نفع ما در نیمه اول که گرفته نشد و پنالتی که در نیمه دوم برای تیم حریف در حالی گرفته شد که بازیکن حریف بازیکن ما را هُل داده و به بازیکن دیگری خورده بود. شاید این تصمیمات به خاطر حرف‌هایی باشد که کنار زمین پیش آمده بود.

 

* تمام زندگی و حیثیت‌مان را گذاشته‌ایم

فشار بسیار بالاست و ما تمام زندگی و حیثیت‌مان را گذاشته‌ایم. برای رساندن بچه‌ها به سطحی که چنین بازی را انجام دهند، زمان گذاشتیم. کنار زمین مثل همه جای دنیا اعتراضاتی وجود دارد؛ دقیقا یک دقیقه بعد از اعتراضی که آقای افاضلی کرد، داور بازی رفت روی نقطه پنالتی. بعد از بازی با ذوب‌آهن که کمک داور بازی یک اشتباه کرد، ما سه بازی است که تقاص پس می‌دهیم.

 

* داور بازی تحت تاثیر جو نیمکت حریف قرار گرفت

رضا عادل داور عادلی است ولی فکر می‌کنم تحت تاثیر جوی قرار گرفت که من از دقیقه 10 گفتم که نیمکت تیم حریف در حال ایجاد آن است. البته جو خاصی هم نبود ولی به هر حال این اشتباه سه امتیاز را از ما گرفت. با این وجود به بازی‌های بعد همچنان امیدوار هستیم.

 

دیدگاه‌ها