کد خبر : 1701361 | 20 مرداد 1399 ساعت 22:15 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ: با دوندگی رئال مادرید را شکست دادیم

رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی از انگیزه های بالای تیمش در لیگ قهرمانان سخن گفت.

استرلینگ: با دوندگی رئال مادرید را شکست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با بهره گیری از اشتباهات رافائل واران موفق شد برتری دور رفت برابر رئال مادرید را تکرار کرده و با پیروزی 1-2 جواز صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان را کسب کند. رحیم استرلینگ مدعی شد دوندی فراوان در تمام طول 90 دقیقه عامل اصلی برتری سیتیزن ها برابر قهرمان لالیگا بوده است.

 

1517677

 

رحیم استرلینگ گفت: "ما مقابل تیم بزرگی نتیجه ای خوب گرفتیم. مهمترین موضوع از سوی همه بازیکنان این بود که با تمام توان دیویدیم. من فکر کردم 90 دقیقه این کار را خوب انجام دادیم و این یکی از اصلی ترین دلایلی بود که نتیجه گرفتیم و من به بازیکنان نیز این موضوع را گفتم.

 

تیم های با کیفیت و آماده ای در مسابقات لیگ قهرمانان حضور دارند، اما ما قصد داریم با همین قدرت به بازی کردن به سبک خودمان ادامه دهیم. مهم ترین مسئله این است که با تمام توان و انرژی در زمین مبارزه کنیم. ما انرژی و روحیه جنگندگی خود را در جریان بازی مقابل رئال مادرید نشان دادیم. در این دیدار میل به موفقیت مان را نشان دادیم و مشخص شد چقدر به دنبال قهرمانی هستیم. بازی های لیگ قهرمانان با فرمت جدیدی برگزار می شوند و ما آماده رویارویی با این شرایط هستیم. در حال حاضر تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که تمام تلاش خود را بکنیم."

دیدگاه‌ها