کد خبر : 1701322 | 20 مرداد 1399 ساعت 20:33 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

لواندوفسکی: بارسلونا همیشه خطرناک است

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن تاکید کرد رکورد کریستیانو رونالدو برای او بی اهمیت است.

لواندوفسکی: بارسلونا همیشه خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی تا اینجای کار در لیگ قهرمانان موفق به زدن 13 گل برای بایرن مونیخ شده و تنها چهار گل با رکورد تاریخی 17 گل کریستیانو رونالدو در رئال مادرید در فصل 14-2013 فاصله دارد. در آستانه دیدار حساس مقابل بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، رابرت لواندوفسکی این موضوع را بی اهمیت توضیف کرده و مدعی شد بایرن مونیخ باید از همان دقیقه یک کیفیت خود را مقابل بارسلونا ثابت کند.

 

1518010

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "رسیدن به این رکوردها برای من در اولویت نیست و اهمیتی ندارد. ما یک دیدار مهم دیگر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان در پیش رو داریم و برای کسب موفقیت باید به خوبی مانند یک تیم در میدان ظاهر شویم. مهمترین هدف این است که خوب بازی کنیم و به دور بعدی و نیمه نهایی برسیم. ما باید به عنوان یک تیم نشان دهیم که بهتر از بارسلونا هستیم و اینگونه است که می توانیم به دور بعدی راه یابیم.

 

بارسلونا همیشه تیمی خطرناک است که نمایشی زیبا در زمین ارائه می دهد. ما باید از دقیقه اول بازی مقابل این تیم خوب بازی کرده و کیفیت خود را نشان دهیم. در نهایت این تیم باکیفیت تر است که در دور بعدی لیگ قهرمانان بازی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها