کد خبر : 1701294 | 20 مرداد 1399 ساعت 19:10 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

رویای بزرگ منچستریونایتد بر باد رفت؟ (عکس)

با توجه به حضور جیدون سانچو در تور تابستانی سوئیس، ممکن است انتقال او از دورتموند به منچستریونایتد منتفی شود.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایت مدت هاست شرایط خرید جیدون سانچو، ستاره انگلیسی و جوان دورتموند را دنبال می کند و علیرغم خواسته سنگین مالی باشگاه آلمانی، هنوز برای خرید این بازیکن پا پس نکشیده است.

 

چندی قبل نشریه بیلد در گزارشی عنوان کرد دورتموند می خواهد هنگام اغاز تمرینات تابستانی تکلیف بازیکنان ورودی و خروجی مشخص شده باشد و هدف کادر فنی این تیم برگزاری تور تابستانی در سوئیس با تمامی نفرات است. قرار بود در تاریخ 10 آگوست لیست بازیکنان اعزامی به سوئیس اعلام شود و امروز مشخص شد اسم جیدون سانچو در کاوران دورتموند حضور دارد. بدین ترتیب برخی نشریات خبر از احتمال عدم توافق دو باشگاه بر سر این انتقال داده اند.

 

دورتموند رقمی در حدود 100 میلیون پوند برای فروش جیدون سانچو می خواهد و اگر یونایتد این مبلغ را پرداخت کند، احتمالا گران ترین انتقال تابستانی را رقم خواهد زد. اما پرداخت این رقم برای یونایتد بسیار دشوار خواهد بود و بدین ترتیب ممکن است پروسه انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد منتفی شود. مدیران یونایتد به خوبی می دانند در تابستان سال بعد ممکن است رقبای دیگری از جمله رئال مادرید نیز به فهرست مشتری های خرید جیدون سانچو اضافه شوند و اینگونه نهایی کردن این انتقال دشوارتر خواهد شد.

 

1518362

دیدگاه‌ها