کد خبر : 1701278 | 20 مرداد 1399 ساعت 18:28 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی، جدید ترین مشتری مدافع جوان رئال مادرید

گفته می‌شود که چلسی به جذب سرخیو رگیلون از رئال مادرید علاقه‌مند است.

چلسی، جدید ترین مشتری مدافع جوان رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی گذشته فرلان مندی را به خدمت گرفت، جدایی مدافع چپ اسپانیایی و جوان این تیم یعنی سرخیو رگیلون از سانتیاگو برنابئو قطعی شد و همین اتفاق نیز رخ داد و او با قراردادی قرضی راهی یک تیم لالیگایی دیگر یعنی سویا شد.

 

رگیلون در فصل 20-2019 مسابقات لالیگا یکی از بهترین بازیکنان سویا بود و در 31 بازی برای این تیم اسپانیایی آمار 2 گل و 4 پاس گل را به ثبت رساند. او همچنین در پیروزی چند شب پیش سویا مقابل رم در لیگ اروپا یکی از گل‌های تیمش را وارد دروازه باشگاه ایتالیایی کرد.

 

 

1518352

 

 

با توجه به عملکرد خوب فرلاند مندی به نظر می‌رسد که این مدافع فرانسوی، فصل آینده نیز یکی از مهره‌های ثابت تیم زین الدین زیدان خواهد بود. از طرفی رئال مادرید در این منطقه از زمین مدافع برزیلی و باتجربه یعنی مارسلو را هم در اختیار دارد؛ موضوعی که باعث شده جدایی سرخیو رگیلون از این تیم قطعی به نظر برسد.

 

طی روزهای گذشته از لاتزیو به عنوان یکی از مهمترین مشتریان مدافع اسپانیایی نام برده شد اما حالا اسکای اسپورتس از چلسی به عنوان جدیدترین مشتری رگیلون یاد کرده است؛ بر این اساس فرانک لمپارد علاقه زیادی به رگیلون دارد و این احتمال وجود دارد که مدافع 23 ساله رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی و با قراردادی به ارزش 18 میلیون پوند راهی استمفوردبریج شود.

دیدگاه‌ها