کد خبر : 1701277 | 20 مرداد 1399 ساعت 18:37 | 64.1K بازدید | 5 دیدگاه

زیزو حاضر به تضمین نیست

بیم و نگرانی در رئال مادرید؛ زیدان در فکر شوک دوم؟

در رئال مادرید این روزها از این در هراسند که زین الدین زیدان به یکباره اعلام کناره گیری کند.

بیم و نگرانی در رئال مادرید؛ زیدان در فکر شوک دوم؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به کار خود در فصل 20-2019 به شکل بدی پایان داد. کهکشانی ها که توانسته بودند لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا را فتح کنند، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هر دو بازی رفت و برگشت را 2-1 به سیتی باختند و برای دومین سال متوالی نتوانستند راهی یک چهارم نهایی شوند.

زین الدین زیدان در نشست های خبری قبل و بعد از بازی با سیتی حاضر نشده بود در مورد ادامه کارش در رئال با اطمینان صحبت کند. زیزو گفته بود:« در مربیگری نتایجی که کسب می کنید، تضمین کننده بقای تان هستند. من از فردای خودم خبر ندارم و آینده ام دست خودم نیست.»

 

 

1517820

 

 

هرچند زیرو تاکید کرد که فعلا سرمربی رئال است ولی انتقادات شدید از او پس از شکست از سیتی شاید او را وادار به تعمق کرده باشد. زیزو سال 2018  چند روز پس از قهرمان کردن رئال برای سیزدهمین بار در چمپیونزلیگ، به شکلی ناگهانی استعفا کرد. او در توجیه این تصمیمش گفته بود که دیگر نمی تواند چیزی به این تیم اضافه کند.

 

حال و در شرایطی تقریبا مشابه، زیدان ممکن است بار دیگر به استعفا فکر کند و در رئال از این قضیه در هراس هستند.

 

 

1518321

 

 

رئال در شرایط اقتصادی خوبی قرار ندارد و نه تنها قادر به خرید بزرگ و تقویت تیم فعلی نیست که نیاز به فروش چند بازیکن خود نیز دارد. بسیاری معتقدند با این تیم، رئال فصل بعد هم در لیگ قهرمانان کار خاصی نخواهد کرد و باید توجه داشت که یک ماه دیگر نیز فصل جدید لالیگا شروع خواهد شد. زیدان شاید این روزها در فکر فرار دوم خود از رئال باشد و سران باشگاه بیم این اتفاق را دارند.

 

دیدگاه‌ها