کد خبر : 1701267 | 20 مرداد 1399 ساعت 17:46 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مونیه:

می خواستم برای ماندن در PSG زانو بزنم

مدافع بلژیکی سابق پی اس جی می گوید دوست داشت در ادامه لیگ قهرمانان نیز پاریسی ها را همراهی کند.

می خواستم برای ماندن در PSG زانو بزنم

به گزارش "ورزش سه"، توماس مونیه پس از چند سال درخشش در پاری سن ژرمن، در نهایت با اتمام قراردادش راهی دورتموند شد. این در حالی است که پی اس جی چهارشنبه باید در یک چهارم لیگ قهرمانان به مصاف آتالانتا برود و مونیه دوست داشت تیم سابقش را همراهی کند. حتی دورتموند هم با این قضیه مخالفتی نداشت ولی سران پی اس جی در این قضیه ورود نکردند.

 

 

1492903

 

 

توماس مونیه در انتقاد از رفتار باشگاه سابقش گفت:« نزدیک بود که پیش سران باشگاه دورتموند زانو زنم تا با ادامه حضور من با پیراهن پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا موافقت کنند. دورتموند مشکلی نداشت اما این پاری سن  ژرمن بود که این اجازه را به من نداد.

لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه به من قول داد که در ادامه لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا خواهم کرد و تیم به من نیاز دارد اما به یکباره دیدم که در رسانه ها نوشتند من نمی خواهم تا پایان لیگ قهرمانان اروپا در پاری سن ژرمن حضور داشته باشم. برایم جالب بود که سران باشگاه هیچ واکنشی نشان ندادند و اصلا با من تماس نگرفتند.»

 

 

1488556

 

 

مونیه ادامه داد:« من 100 درصد موافق بودم که تا پایان لیگ قهرمانان اروپا در پاری سن ژرمن بمانم. سران باشگاه در اقدامی عجیب به مدیر برنامه های من نامه زدند که من نمی توانم در تمرینات حضور پیدا کنم. واقعا شگفت زده شدم. آنها انسان های ترسویی بودند که رفتار خوبی با من نداشتند.»

دیدگاه‌ها