کد خبر : 1701252 | 20 مرداد 1399 ساعت 17:14 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

او بهترین هدیه یوونتوس به پیرلو خواهد بود

لوکا تونی مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که سران یوونتوس با جذب پل پوگبا هدیه خوبی به پیرلو خواهند داد.

او بهترین هدیه یوونتوس به پیرلو خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف ناباورانه یوونتوس از لیگ قهرمانان بود که مائوریتزیو ساری از این باشگاه اخراج شد و آندره آ پیرلو اسطوره فوتبال ایتالیا که تجربه مربیگری ندارد، به جای او مشغول به کار خواهد شد. پیرلو اخیرا سرمربی تیم زیر 23 ساله های یوونتوس شده بود.

 

 

 

Italy World Cup winner Luca Toni set to retire from football ...

 

 

لوکا تونی مهاجم سابق یووه و تیم ملی ایتالیا معتقد است که مشکل یووه در خط هافبک است و باشگاه باید پل پوگبا را به خدمت بگیرد. ستاره فرانسوی که 4 سال عالی را کنار پیرلو در یوونتوس داشت و تابستان 2016 به منچستریونایتد پیوست، تابستان گذشته تمایلی جدی برای جدایی داشت و می خواست به رئال مادرید برود ولی به نظر نمی رسد او امسال دیگر به طور جدی به جدایی از منچستر فکر کند.

لوکا تونی به توتواسپورت گفت:« با شناختی که از پیرلو دارم، او اقدام به بازسازی خط هافبک یووه خواهد کرد و بیشترین توجه را به این پست خواهد داشت. از نظر من پل پوگبا می تواند بهترین هدیه برای پیرلو باشد. نمی دانم این امکانپذیر خواهد بود یا خیر ولی قطعا پوگبا بهترین گزینه محسوب می شود. 

آندره آ مربی ای نیست که سبک دفاع و ضد حمله را دوست داشته باشد. توجه او به مالکیت توپ و میدان خواهد بود و چه کسی بهتر از پوگبا برای ارائه این ایده.»

 

 

1514771

 

 

بسیاری معتقدند پیرلو از سبک آنتوینو کونته که زیر نظر او سه اسکودتوی متوالی را در یووه کسب کرد، الهام خواهد گرفت ولی تونی می گوید او به پپ گواردیولا شبیه تر است:« از لحاظ شخصیتی پیرلو را نزدیک به گواردیولا می بینم و معتقدم او سبک مربیگری پپ را انتخاب خواهد کرد. البته که آندره آ زیر نظر کونته سه سال عالی داشت و حتما از او هم تاثیر گرفته است. پیرلو البته شانس کار کردن با دو مربی بزرگ چون کارلو آنچلوتی و مکس آلگری را هم دارد. در نهایت و پس از چند سال او به سبک موردنظرش دست پیدا خواهد کرد و تیم به شیوه ای که خودش دوست دارد بازی خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها