کد خبر : 1701250 | 20 مرداد 1399 ساعت 16:04 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

حرفهای امروز وزیر؛ تیم‌های نفتی ادامه می‌دهند؟

مسئولان وزارت نفت بار دیگر با استناد به قانون اعلام کردند که این وزارتخانه علاقه‌ای به سرمایه گذاری و تیمداری در ورزش حرفه‌ای را ندارد.

حرفهای امروز وزیر؛ تیم‌های نفتی ادامه می‌دهند؟

به گزارش "ورزش سه" در طی ماه‌های اخیر بارها و بارها از سوی مسئولان وزارت نفت این مسئله مطرح شد که آن‌ها به پشتوانه قانون مصوب، حق سرمایه گذاری برای تیمداری در ورزش حرفه‌ای را ندارند تا سه تیم وابسته به این وزارت‌خانه (نفت مسجدسلیمان، پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان) با مشکلات عدیده مالی مواجه شوند؛ در حالی‌که سه هفته به پایان رقابت‌های لیگ نوزدهم بیشتر باقی نمانده، بار دیگر عدم علاقه‌مندی وزارت نفت به تیمداری ورزش حرفه‌ای امروز اعلام شد تا زنگ خطر برای سه تیم نفتی لیگ برتری به صدا در بیاید.

 

یکی از تیم‌هایی که بیشترین ضرر را از عدم حمایت وزارت نفت داشت، صنعت نفت آبادان بود که در نیم فصل نخست در کورس رقابت برای سهمیه آسیایی بود اما عدم تقویت در نیم فصل دوم و جدایی چند بازیکن، باعث شد تا نفتی‌ها از کورس فاصله بگیرند و ناامید از کسب سهمیه آسیایی شوند.

اعلام رسمی عدم سرمایه گذاری وزارت نفت در ورزش حرفه‌ای امروز از سوی بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت صورت پذیرفت تا به نوعی حکم رسمی باشد و سرنوشت باشگاه‌های نفتی را نامعلوم سازد؛ اتفاقی که می‌تواند در سه هفته باقیمانده فصل تاثیرش را روی نتایج این تیم بگذارد. بویژه پارس جنوبی جم که در تلاش برای بقا در لیگ نوزدهم است.

 

بدون تردید این اتفاق برای سه تیم پرطرفدار جنوب فوتبال ایران می‌تواند هم عواقب بد و منفی روی ساختار لیگ برتر داشته باشد و هم برای هوادارانی که عاشقانه تیم خود را دوست دارند؛ اتفاقی که بدون تردید لطمه بدی به فوتبال ایران وارد خواهد کرد و عواقب آن می‌تواند هم از جذابیت‌های لیگ کم کند و هم به مشکلات برگزاری فصل آتی بیفزاید.

دیدگاه‌ها