کد خبر : 1701248 | 20 مرداد 1399 ساعت 15:17 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ

توماس توخل در پی اس جی ماندنی شد

توماس توخل سرمربی آلمانی پی اس جی یک سال دیگر نیز در این باشگاه خواهد ماند.

توماس توخل در پی اس جی ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دو روز دیگر در لیسبون دیدار بسیار حساس یک چهارم نهایی برابر آتالانتا را پیش رو خواهد داشت و می تواند تاریخ سازی کند. باشگاه متمول پاریسی در تاریخ 50 ساله خود هرگز نتوانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کند و همیشه در یک چهارم نهایی حذف شده است.

چهارشنبه و در بازی تک حذفی برابر آتالانتا، بهترین فرصت برای پی اس جی مهیاست تا یک قدم دیگر به رویای دیرینه اش یعنی فتح لیگ قهرمانان نزدیک تر شود.

 

 

1515908

 

 

توماس توخل سرمربی آلمانی در دومین سال حضورش در این باشگاه شاید تبدیل به یک اسطوره در پاریس شود. از قرارداد او یک سال دیگر باقیمانده و هرچند شایعاتی مبنی بر برکناری او در صورت حذف از لیگ قهرمانان به گوش می رسد اما طبق ادعای اکیپ، سران باشگاه تصمیم گرفته اند حتی در صورت باحت سنگین به آتالانتا و یک حذف تاریخی هم، توخل حفظ شود.

 

در یک سال گذشته اختلافات بین توخل و لئوناردو مدر ورزشی پی اس جی انکارناپذیر بوده است. توخل مخالف جدی عدم تمدید قرارداد با تیاگو سیلوا و توماس مونیه بود ولی این دو با نظر مستقیم لئوناردو از باشگاه جدا شدند.

توخل مشکلاتی هم با یکی دو ستاره تیمش مثل کیلیان امباپه داشت اما توانست به خوبی از این بحران نیز عبور کند. در پاریس کسی به حذف برابر آتالانتا فکر نمی کند اما اگر این اتفاق رخ بدهد نیز توخل برکنار نخواهد شد.

 

 

1475461

 

دیدگاه‌ها