کد خبر : 1701245 | 20 مرداد 1399 ساعت 15:49 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

تجربه‌ای که گل‎‌گهر به مدیران رفسنجانی انتقال داد؛ 

مثلث ترسناک لیگ‌یک بالاخره لیگ برتری می‌شوند؟(عکس)

حمید گلزاری، محسن آذرباد و مهرداد آوخ در فصل جاری رقابت های لیگ یک روی هم رفته 23 گل برای تیمشان به ثمر رسانده اند و 28 پاس گل برای هم تیمی هایشان ارسال کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان در شرایطی یک هفته پیش از پایان رقابت های لیگ یک موفق شد با کسب 66 امتیاز قهرمان رقابت‌های دسته اول فوتبال ایران شود و حضورش در لیگ بیستم را تضمین کند که با ثبت 59 گل بهترین خط هجومی این مسابقات را در اختیار دارد و توانسته در تاریخ این رقابت ها رکورد ویژه ای را از این حیث به نام خود ثبت کند.


در ثبت این رکورد بی شک حضور سه بازیکن هجومی تیم یعنی مهرداد آوخ، محسن آذرباد و حمید گلزاری نقشی ویژه داشته‌اند؛ سه بازیکنی که در قسمت میانی زمین بازی می کنند و آهنگی تهاجمی به تیم محمد ربیعی برای به دست آوردن قهرمانی بخشیدند.


حمید گلزاری بیشترین گل زده تیم قهرمان را با ثبت 13 گل به خود اختصاص داده و این در شرایطی است که آذرباد هم با ارسال 17 پاس گل بهترین پاسور تیمش و همینطور بهترین پاسور مسابقات لیگ یک به شمار می رود. علاوه بر این‌ها، گلزاری نیز 7 پاس گل داده و محسن آذرباد نیز 5 گل برای تیمش برای این صعود ثبت کرده است. سومین ضلع این مثلث را نیز مهرداد آوخ تشکیل داده که 5 گل زده و 5 پاس منجر به گل در کارنامه خود ثبت است. 


البته این برای اولین مرتبه نیست که حضور این سه بازیکن به صورت همزمان در یک تیم منجر به صعود شده است؛ آنها فصل گذشته نیز در تیم گل گهر سیرجان حضور داشتند و با این تیم قهرمان مسابقات لیگ یک شدند ولی به دلایلی که خودشان هم هنوز از آن ابراز بی اطلاعی می کنند و آن را غیرفوتبالی می‌دانند، از حضور در لیگ برتر محروم ماندند و این فصل را با مس رفسنجان شروع کردند. ولی آمارشان در این تیم نیز قابل توجه است؛ حمید گلزاری فصل قبل نیز مانند این فصل 7 بار گلزنی کرد و 6 پاس منجر به گل به نامش ثبت شد. مهرداد آوخ هم 9 گل به نامش خورده و 7 پاس منجر به گل. در نهایت نیز ضلع سوم این مثلث که با پاس هایش در تیم مشهور است، 12 مرتبه پاس گل ارسال کرد و 3 هم دروازه حریفان را باز کرد تا در صعود گل گهر نیز این سه بازیکن در مجموع 18 مرتبه گلزنی کرده باشند و 23 پاس گل به نامشان خورده باشد.


فصل نوزدهم رقابت های لیگ برتر در شرایطی برای گل گهر در حال اتمام است که این تیم همچنان خطر سقوط را حس می کند و نبود این سه بازیکن باعث شد تا آنها حسابی از کمبود بازیکن تاثیرگذار رنج ببرند و در نیم فصل با مبالغِ بالا بازیکنانی را برای تقویت تیمشان جذب کردند.


 با این حال اما دیگر به نظر نمی رسد مدیران باشگاه مس رفسنجان اشتباه گل گهر تیم همجوارشان در استان کرمان را تکرار کنند و به احتمال فراوان این سه بازیکن که تجربه بازی در لیگ یک‌شان بیشتر از لیگ برتر است، سرانجام فرصت حضور و درخشش در بالاترین سطح فوتبال ایران را در لیگ بیستم به دست خواهند آورد.

 

 

این تصویر که از دوربین امیرحسین خیرخواه پس از تثبیت قهرمانی مس رفسنجان ثبت شده، مثلث هجومی ( از راست؛ مهرداد آوخ، محسن آذرباد و حمید گلزاری) این تیم را در حال کری خواندن برای حضور در  رقابت های لیگ برتر نشان می دهد.

دیدگاه‌ها