کد خبر : 1701201 | 20 مرداد 1399 ساعت 19:41 | 154.4K بازدید | 12 دیدگاه

حضور ۴ مدافع وسط به صورت همزمان

بازگشت استقلال به دفاع سه نفره روبروی سپاهان

ترکیب استقلال برابر سپاهان اعلام شد ،استفاده مجیدی از هر چهار مدافع وسط از نکات قابل توجه ترکیب استقلال است.

بازگشت استقلال به دفاع سه نفره روبروی سپاهان

به گزارش "ورزش سه "با  نظر فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، آرش رضاوند و مهدی قایدی یازده بازیکن استقلال در مصاف با سپاهان هستند.

 

روی نیمکت استقلال در این دیدار هم حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، آرش داج‌لیری، فرشید باقری، امیرحسین خدامرادی، محمد بلبلی، علی دشتی، میلاد زکی‌پور و محمد عابدی حضور دارند.

 

1518368

 

 

نکته قابل توجه در ترکیب استقلال حضور همزمان4 بازیکن از پست دفاع وسط است که البته روزبه چشمی یک خط جلوتر و در پست هافبک تدافعی به میدان می رود. به این صورت که استقلال بعد از چند مسابقه بار دیگر با سیستم 2-5-3 به میدان خواهد رفت و عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر 3 مدافع میانی هستند. در خط هافبک روزبه چشمی و مسعود ریگی دو هافبک دفاعی خواهند بود و جلوی آنها علی کریمی بازی می کند. همچنین هرویه میلیچ و وریا غفوری پیستون های چپ و راست آبی ها را تشکیل می دهند.


از طرف دیگر در غیاب دیاباته و مطهری سرمربی استقلال تصمیم گرفته از آرش رضاوند در خط حمله به عنوان زوج مهدی قائدی استفاده کند. نزدیک شدن رضاوند به قایدی و بازگشت دوباره استقلال به دفاع سه نفره بعد از نتایج قابل توجه این تیم در سیستم 2_4_4سورپرایز امشب مجیدی برای قلعه نویی است که در صورت نتیجه گیری برای او آورده بزرگی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها