کد خبر : 1701077 | 19 مرداد 1399 ساعت 16:15 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

با شکست رکورد صبای قم و راه آهن؛

علم و ادب تبریز تاریخ‌ساز می‌شود؟

تیم بحران زده علم ادب یا همان شهرداری تبریز در آستانه ثبت یک رکورد ویژه در گل های خورده و زده در تاریخ لیگ دسته اول است.

علم و ادب تبریز تاریخ‌ساز می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" کسب 10 امتیاز از 33 مسابقه شرایط تیم بحران زده تبریزی را عیان می‌سازد؛ آن‌ها که هفته‌هاست سقوط به لیگ دو را مسجل کرده‌اند، در هر بازی در قامت یک زنگ تفریح مقابل رقبا حاضر می‌شوند و با گلباران از زمین بیرون می‌روند. دو فصل قبل بود که در شرایطی تقریبا مشابه تیم ریشه‌دار صبای قم سقوطی زودهنگام به لیگ دو داشت و بدترین رکورد گل خورده در تاریخ لیگ آزادگان را با 83 گل خورده به ثبت رساند.

 

در همان فصل راه آهن با ثبت 15 گل زده بدترین خط حمله تاریخ را از آن خود کرد اما تبریزی‌ها در آستانه شکستن هر دو رکورد گل خورده و گل زده هستند؛ آن‌ها در این فصل تنها 14 گل وارد دروازه رقبا کرده‌اند و در مقابل 82 بار دروازه خود را باز شده دیده‌اند که به صورت میانگین 2.48 گل خورده در هر بازی را نشان می‌دهد.

 

آن‌ها در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول باید در حساس‌ترین جدال هفته به مصاف مس کرمان مدعی بروند؛ تیمی که برای صعود به لیگ برتر محتاج یک پیروزی پرگل است و بدون تردید با همه توان مقابل علم و ادب حاضر خواهد شد.

 

با توجه به شرایط علم و ادب و نتایجی که این تیم در هفته‌های اخیر کسب کرده به نظر می‌رسد آن‌ها هم در گل خورده و هم در گل زده رکورد صبای قم و راه آهن را خواهند شکست و یک تاریخ‌سازی منفی در ادوار لیگ آزادگان خواهند داشت.

دیدگاه‌ها