کد خبر : 1701073 | 19 مرداد 1399 ساعت 15:55 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال در بی آزارترین حالت ممکن در منچستر

یکی از نکات جالب دیدار جمعه شب منچسترسیتی و رئال مادرید به تعداد خطاهای صورت گرفته توسط رئالی ها بر می گردد.

رئال در بی آزارترین حالت ممکن در منچستر

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید جمعه شب با شکست 2-1 در زمین سیتی از لیگ قهرمانان کنار رفت. کهکشانی ها بازی رفت را نیز در برنابئو با همین نتیجه باخته بودند. شاگردان زیدان که در بازی رفت 13 بار مرتکب خطا شده بودند، در ورزشگاه اتحاد تنها سه بار روی بازیکنان سیتی خطا کردند که در نوع خود جالب توجه بود. به نظر، رئال چندان بازی جنگنده و فیزیکی را در دستور کار قرار نداده بود و روشی دیگر برای جبران شکست بازی رفت داشت.

 

 

1518147

 

 

اولین خطای رئال دقیقه 30 بازی توسط دنی کارواخال روی گابریل ژسوس رخ داد. برای دومین خطا باید 50 دقیقه صبر کرد. مودریچ دقیقه 81 کوین دی بروینه را متوقف کرد و کارت زرد گرفت و 5 دقیقه بعد نیز تونی کروس با خطا روی دی بروینه سومین خطای رئال را رقم زد. در مقابل، بازیکنان سیتی هشت بار مرتکب خطا شدند.

 

پیش از این تنها دو بار در آمار رئال تعداد سه خطا برای این تیم ثبت شده بود که هر دو نیز مربوط به لیگ قهرمانان هستند. اولی سال 2014 در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر شالکه بود که رئال با نتیجه 1-6 پیروز شد و دومی بازی برگشت دور گروهی لیگ قهرمانان 18-2017 برابر دورتموند که رئال 3-2 به برتری دست یافت.

رئال با شکست برابر سیتی برای دومین سال متوالی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف شد و در هر دو سال نیز سرخیو راموس را در بازی برگشت در اختیار نداشت.

دیدگاه‌ها