کد خبر : 1701062 | 19 مرداد 1399 ساعت 15:29 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

نکونام تجربه بالایی در اروپا و تیم‌ملی کسب کرده

سرلک: حق این فولاد آسیایی شدن است

کاپیتان سابق تیم فولادخوزستان می‌گوید که فولادخوزستان با ثبات در مدیریتی کادرفنی و بازیکنان می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ برسد.

سرلک: حق این فولاد آسیایی شدن است

به گزارش ، سیامک سرلک کاپیتان سابق فولاد خوزستان درباره وضعیت فولادخوزستان در لیگ نوزدهم گفت: تیم فولاد از همان ابتدا روند رو به رشدی داشت. از موقعی که شروع کرد، روز به روز بهتر شد و تنها یک مقطع خیلی کوچک به دلیل تعطیلی و کرونا لطمه خورد اما در مواقع دیگر همیشه رو به جلو بوده است. شاید جایی کم تجربگی بازیکنان در زمین باعث شد که امتیازاتی از دست برود اما بچه‌ها باید باهوش تر عمل کنند چرا که اکنون همه چیز دست خود ماست، باخت‌ها نباید در روحیه تاثیر بگذارد و تنها باید تجربه بشود.

 

وی ادامه داد: بازیکنان باید با تمرکز بیش‌تر به دنبال کسب امتیازات باقیمانده باشند چرا که کمترین حق تیم ما آسیایی شدن است فوتبالی که بازی می‌کنیم واقعا عالی است و جا دارد یک خسته نباشید به همه بگویم و امیدوارم که با همین فرمان پیش بروند و قطعا با این نحوه فوتبال و مدیریت این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

کاپیتان سابق فولاد افزود: امسال آقایان آذری، جواد، علوی، کعبی، هاشمی نسب، رجبی، غبیشاوی و بقیه دوستان کمک می‌کنند و زحمت می‌کشند تا فولاد به جایگاه اصلی‌اش برسد و همه از آن‌ها ممنون هستیم. باشگاه فولاد همیشه برنامه ریزی داشته، وضعیت مالی خوبی داشته اما این برنامه ریزی و وضعیت خوب مالی باید با یک مدیر فوتبالی و کاربلد هماهنگ شود تا به نتیجه برسد. آقای آذری تجربه حضور چند ساله مدیریتی در فوتبال و باشگاه‌های مختلف را دارند و قطعا حضورشان بسیار موثر بوده است، زمانی‌که نیاز بوده حق فولاد گرفته شود ایشان به نحو احسن این کار را انجام دادند و کارنامه ایشان گواه همه چیز است.


سرلک درباره سرمربی‌گری نکونام در فولاد نیز گفت: جواد یک مربی جوان است اما سال‌ها در اروپا بازی کرده و یا در تیم ملی با مربیان بزرگی کار کرده که تجربه فوق‌العاده برای وی بوده و توانسته بسیار در امر مربی‌گری به وی کمک کند. درست است من کنار تیم نیستم و از بیرون می‌بینم اما عیان است که مدیریت او بسیار عالی است، همه ما پیشکسوتان و هواداران دوست داریم جواد با فولاد نتیجه بگیرد و در فولاد بماند چرا که ثبات رمز و راز موفقیت یک تیم است. شما پرسپولیس را ببینید، تیمشان چهار سال است که کنار هم است و چشم بسته هم را پیدا می‌کنند.

 

وی افزود: اگر فولاد اینگونه باشد، بالاخره مربی از بازیکن، توانایی و وضعیت روحی‌اش شناخت کامل پیدا می‌کند و می‌داند چه موقع از وی استفاده کند. امیدوارم که این کادر و بازیکنان حفظ شوند و البته نیاز به تقویت نیز دارد. در فوتبال ایران بین بازیکنان تفاوت چندانی وجود ندارد، تجربه، وضعیت روحی روانی و ساختار باشگاه عوامل تعیین کننده برای موفقیت هستند.

 

 سرلک در انتها نیز گفت: هواداران اصلی‌ترین سرمایه فولاد هستند من چندین سال در خدمت آن‌ها و همچنین صنعت نفت بوده ام و می‌دانم که هواداران خوزستانی بی نظیر هستند، در این موقعیت باید از تیم کاملا حمایت کنند، بعضی شاید دوست نداشته باشند فوللد نتیجه بگیرد و به دنبال گرفتن تمرکز از تیم با انتشار مطالبی در فضای مجازی هستند. هواداران ما باهوش هستند و می‌دانند که اگر تیم آسیایی شود چه سودی برای باشگاه از هر نظر خواهد داشت، من از خانواده فولاد هستم و آرزویم این است که فولاد به جایگاهی برگردد که لیاقتش را دارد و آن‌ رسیدن به قله فوتبال ایران و درخشیدن در آسیا است.

دیدگاه‌ها