کد خبر : 1701053 | 19 مرداد 1399 ساعت 14:18 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرجی روبرتو:

هیچ تیمی شانس اول قهرمانی چمیپونزلیگ نیست

مدافع هافبک بارسا معتقد است نباید به هیچ تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی چمپیونزلیگ داد.

هیچ تیمی شانس اول قهرمانی چمیپونزلیگ نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته توانست با درخشش لیونل مسی به برتری 3-1 برابر ناپولی دست پیدا کند و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود. حریف بعدی بارسا بایرن مونیخ است و بازی این دو تیم جمعه پیش رو در لیسبون برگزار خواهد شد.

 

 

1518134

 

 

سرجی روبرتو هافبک بارسا در مورد بازی شب گذشته گفت:« هدف ما رفتن به لیسبون بود و به آن نیز رسیدیم و از این بابت خوشحالیم. حالا باید کمی استراح کنیم و سپس به بایرن مونیخ فکر خواهیم کرد. ناپولی در نیمه دوم فشار آورد و این طبیعی هم بود ولی ما تا ثانیه پایانی جنگیدیم و مزدمان را گرفتیم. گل لنگله فشار را از روی ما برداشت و سپس راحت تر بازی کردیم. همان گل را نیاز داشتیم تا روی ناپولی کنترال کاملی پیدا کنیم. گل مسی مسیر برد را هموارتر کرد و سپس گل سوارز ما را به اطمینان کامل رساند.»

 

بایرن مونیخ:« فعلا باید استراحت کنیم و سپس برای این بازی مهیا خواهیم شد. باید روی نقاط ضعف بایرن تمرکز کنیم. در این لیگ قهرمانان هیچ شانس اولی برای قهرمانی وجود ندارد و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. بازی ها تک حذفی هستند و مثل یک فینال خواهند بود. البته که ما هم تیمی در حد قهرمانی چمپیونزلیگ هستیم.»

 

دیدگاه‌ها