کد خبر : 1701048 | 19 مرداد 1399 ساعت 14:14 | 22.6K بازدید | 3 دیدگاه

اولین آرزویم سلامتی قلعه‌نویی است

نامجومطلق: فینال حذفی بازی استقلال- سپاهان است

مربی استقلال می‌گوید حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تاثیر مثبتی بر عملکرد سپاهان خواهد داشت.

نامجومطلق: فینال حذفی بازی استقلال- سپاهان است

به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری قبل از دیدار استقلال و سپاهان در شرایطی برگزار شد که فرهاد مجیدی همچون نشست های قبلی حاضر نشد پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد و به جای او مجید نامجومطلق در این نشست حضور یافت. مربی آبی ها صحبت هایی را درباره شرایط استقلال و بازی با سپاهان انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:


** بازی حساسی با سپاهان داریم


فردا بازی بسیار سخت و حساسی با تیم خوب سپاهان داریم، تیمی که یک هفته قبل با آن بازی کردیم. هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و بازی حساسی خواهد بود. تیم‌ها با همه انگیزه و توان وارد زمین خواهند شد.


**با حضور جوانان با هدف برد به زمین می‌رویم


ما هفته گذشته یک بازی سنگین و پرفشار با سپاهان در لیگ برتر داشتیم که پس از 10 نفره شدن در نیمه اول، فشار زیادی به بازیکنان وارد شد و این مساله در بازی با شهر خودرو به لحاظ بدنی ضربه زد. قطعاً در این بازی هم اوضاع به همین شکل خواهد بود و دیدار سنگینی خواهیم داشت، البته سعی کردیم با ریکاوری خوبی که طی روزهای گذشته داشتیم، تیم آماده این بازی باشد. ما برای دیدار فردا سه بازیکن تاثیرگذارمان را نداریم و کار سخت‌تر است اما با حضور جوانان خوبی که در ترکیب داریم، با هدف پیروزی وارد میدان می‌شویم.


**سپاهان را ببریم، شانس زیادی برای قهرمانی داریم


به نظرم برنده این بازی که انشاالله استقلال باشد، شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی دارد. بازی فردا یک فینال زودهنگام است. امیدوارم که بازیکنان استقلال مزد زحمات‌شان را در این دیدار بگیرند. اگر این بازی را با برد تمام کنیم، شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت.

 


**حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تاثیر مثبت برای سپاهان دارد


اولین آرزویم، سلامتی قلعه‌نویی است، چون ما سال‌ها کنار هم در استقلال بازی کرده و برای این تیم تلاش کردیم. یکی از ستاه‌های روی پیراهن استقلال مربوط به آن تیمی بود که کنار هم بازی می‌کردیم. حضور قلعه‌نویی روی نیمکت می‌تواند روی سپاهان تاثیر مثبت بگذارد اما در طرف دیگر میدان تیم استقلال قرار گرفته که افتخارات زیادی دارد و بازیکنان تلاش می‌کنند که موفق باشند.


**3 غایب کلیدی داریم


مطهری، اسماعیلی و دیاباته سه بازیکن مصدوم تیم ما هستند که به این دیدار نمی‌رسند. کادر پزشکی تلاش می‌کند که آنها را به بازی بعدی با پیکان که در واقع دیداری برای تثبیت سهمیه آسیایی است، برسانند. آنها نفرات مهمی برای ما هستند، به ویژه دیاباته که بار روحی و روانی روی تیم ما و همچنین حریفان دارد. امیدوارم با تلاشی که صورت می‌گیرد، نفرات مصدوم برای دیدار با پیکان در ترکیب باشند.


**خوشبختانه بیانیه‌ها تمام شد


امیدوارم داور بهترین عملکردش را داشته باشد. خوشبختانه در چند روز اخیر دیگر خبری از بیانیه نیست. من اعتقاد دارم که تیم ما بیشتری ضرر را از داوری از ابتدای لیگ تاکنون دیده که البته اشتباهات هیچ کدام عمدی نبوده است.


**فینال اصلی حذفی دیدار استقلال- سپاهان است


فینال اصلی ما بازی با سپاهان است. فکر می‌کنم شرایط در ادامه راه راحت‌تر باشد و قطعاً برنده دیدار فردا یکی از مدعیان خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها