کد خبر : 1700970 | 19 مرداد 1399 ساعت 01:50 | 37.1K بازدید | 6 دیدگاه

سوارز: شانس ما و بایرن مونیخ 50-50 است

لوئیس سوارز معتقد است جمعه بعد برای مصاف با بایرن مونیخ باید همه انرژی خود را در زمین بگذارند.

سوارز: شانس ما و بایرن مونیخ 50-50 است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را 3-1 از ناپولی ببرد و راهی یک چهارم نهایی شود. جمعه بعد در لیسبون بارسا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. کلمنت لنگله، لیونل مسی و لوئیس سوارز از روی نقطه پنالتی گل های بارسا را به ثمر رساندند.

 

 

1518004

 

 

لوئیس سوارز در پایان بازی گفت:« هدف ما صعود بود و به آن هم رسیدیم. پس از پایان لالیگا و از دو هفته پیش به این بازی فکر می کردیم و آماده بودیم تا کار صعود را نهایی کنیم. می دانستیم ناپولی حریف دشواری است و در بازی رفت نیز کار را برای ما دشوار کرد. مهم این بود که راهی دور بعد شویم و حالا باید به بایرن فکر کرد.»

 

سوارز ادامه داد:« نیمه اول هر چه بازی جلوتر رفت، توانستیم موقعیت های بیشتری خلق کنیم و در نیمه دوم ناپولی فشار را بیشتر کرد و ما این را می دانستیم. می خواستیم هر طور شده صعود کنیم و هرچند نیمه دوم کمی افت کردیم ولی به کمک نیمه اول بزرگی که داشتیم، توانستیم کار صعود را یکسره کنیم.»

 

 

1517995

 

 

بایرن مونیخ:« در یک تک بازی هر تیمی برای صعود شانس دارد. بایرن رقیب بزرگی است و از نامزدهای قهرمانی محسوب می شود و شانس ما و این تیم 50-50 خواهد بود. معتقدم هر 8 تیم حاضر در لیسبون شانس قهرمانی دارند. باید در این بازی همه توان مان را برای برد بگذاریم.»

 

دیدگاه‌ها